فراهم‌سازی تسهیلات اعزام زائران اربعین از اصفهان/ تعداد پروازهای عتبات افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی های لازم برای عملیات انتقال زائران اربعین حسینی از استان در زمینه تامین ناوگان مختلف و سهولت اعزام زائران انجام شده است.

فراهم‌سازی تسهیلات اعزام زائران اربعین از اصفهان/ تعداد پروازهای عتبات افزایش یابد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری  درباره نرخ کرایه اعزام زائرین اظهار کرد: در این باره بر اساس نرخ اعلام شده ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد اما نکته مهم وجود ناوگان مورد نیاز و سهولت اعزام زائران است.

وی تاکید کرد: در کشور باید گفتمان واحد داشته باشیم تا دچار حواشی نشویم، از این رو بر اجرای تصمیمات ملی در این زمینه تأکید داریم.

معاون استاندار اصفهان گفت: فهرست اقلام ممنوع الخروج از کشور بالأخص دارو باید ارائه و در این زمینه بخوبی اطلاع‌رسانی شود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: موکب ها در ارسال دارو باید وفق تصمیمات ستاد اربعین و ضوابط قانونی اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند، البته محور انتقال دارو، جمعیت هلال احمر است.

معاون استاندار اصفهان بیان کرد: مجوز حضور کادر درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر باید مدیریت و ساماندهی شود.

جان‌نثاری همچنین با تأکید بر بیمه خادمان موکب ها گفت: بیمه خادمان موکب ها و تامین تجهیزات مورد نیاز آنها در عراق باید به ستاد اربعین کشور منعکس و پیگیری شود.

وی اظهار کرد: فرودگاه اصفهان نیز باید تعداد پرواز عتبات را افزایش دهد تا امکان سفر هوایی برای مردم فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری همایش موکب داران و ایجاد میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکید کرد: در باره تخصیص ارز زائران نیز باید با ستاد اربعین ملی مکاتبه و نیاز موکب ها بصورت جامع درنظر گرفته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان