بهترین نقش‌های کیون می‌ری در سریال‌های کره‌ای؛ از مادرِ تسو تا دونگ‌یی

کیون می‌ری چهرۀ آشنایی برای طرفداران سریال‌های کره‌ای در ایران است. او در سریال‌های متنوع و پرشماری ایفای نقش کرده است که در اینجا هشت مورد از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین نقش‌های کیون می‌ری در سریال‌های کره‌ای؛ از مادرِ تسو تا دونگ‌یی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیون می‌ری یکی از بازیگران بسیار پرکار در دنیای سریال‌های کره‌ای است. او در انواع مختلف سریال‌ها و نقش‌ها بازی کرده است؛ از نقش‌های تاریخی متنوع گرفته تا نقش‌های مختلف در سریال‌هایی با داستان و فضای مدرن.


به گزارش فرادید؛ در کارنامۀ کیون می‌ری نقش‌هایی وجود دارند که احتمالا همه ما با آن‌ها آشنا هستیم، مثل نقش «مادر تسو» در سریال «جومونگ»؛ و البته نقش‌هایی که احتمالا شنیدنش برای خیلی از ما غافلگیر کننده است، مثل نقش «دونگ‌یی» در یک سریال قدیمی.

در اینجا فهرستی از 8 سریال کره‌ای با بازی کیون می‌ری را ملاحظه می‌کنید.

1. ست بیول تازه‌کار (2020)
 

این سریال کمدی و رمانتیک داستان دختری به اسم ست بیول است که اگرچه هواخواه زیاد دارد اما خودش دلش پیش دائه هیون است؛ پسری که یک فروشگاه محلی را اداره می‌کند. ست بیول برای اینکه بتواند به دائه هیون نزدیک شود، برای فروشندگی در فروشگاه تقاضای استخدام می‌دهد و این آغاز ماجرا است. کیون می‌ری در این سریال نقش زنی به اسم کیم هه جا را بازی می‌کند که مادر یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است.

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

2. رسوایی گانگنام (2018)
 

یون سو یو یک طراح لباس است. او برای تامین هزینه عمل جراحی مادرش با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند. یک بار او به طور اتفاقی با مرد ثروتمندی آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن پول وانمود کند که عاشق اوست اما در واقعیت به او دل می‌بازد. کیون می‌ری در این سریال نقش شخصیت فرعی جانگ می‌ری را به عهده دارد که خودش در گیر و دار یک رابطۀ عاشقانه است.

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

3. عشق انقلابی (2017)
 

این سریال دربارۀ پسر یک خانوادۀ ثروتمند به اسم بیون هیوک است که به دلایلی شروع به زندگی در یک استودیو در یک منطقه فقیرنشین می‌کند و هویت واقعی خود را پنهان می‌کند. او در آنجا با دختری به اسم بک جون آشنا می‌شود و این آشنایی زندگی هر دوی آن‌ها را تغییر می‌دهد. کیون می‌ری در این سریال نقش مادر ثروتمند بیون هیوک را بازی می‌کند.

4. گونگ شیم زیبا (2016)
 

داستان عاشقانه دو خواهر و دو مرد. خواهر بزرگتر همه چیز دارد، از جمله ظاهر زیبا، و خواهر کوچک‌تر فقط قلب گرم و مهربانی دارد. از طرف دیگر یکی از مردها در یک آپارتمان پشت‌بامی زندگی می‌کند و مرد دیگر از خانواده‌ای ثروتمند آمده است. کیون میری در این سریال نقش مادر مرد ثروتمند را بازی می‌کند.

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

5. عروس طلایی (2007)
 

یانگ اوک کیونگ (با بازی کیون می‌ری) و جانگ هان سوک دوستان دبیرستان یکدیگر بوده‌اند اما وقتی اوک کیونگ نامزد هان سوک را با اغواگری به سمت خودش جذب می‌کند رابطۀ آن‌ها خراب می‌شود. حالا سال‌ها از آن ماجرا گذشته و فرزندان آن‌ها بزرگ شده‌اند؛ اما هنوز سرنوشت بازی‌های تازه‌ای در آستین دارد . . .

6. جومونگ (2006)
 

این سریالی است که بخش مهمی از شهرت کیون می‌ری مدیون آن است؛ او در این سریال نقش ملکۀ توطئه‌گر دربار بویو را بازی می‌کند که می‌خواهد به هر نحوی که شده پسرش تسو را به جای امپراتور گوموآ به تخت بنشاند.

بهترین نقش‌های «کیون می‌ری» در سریال‌های کره‌ای؛ از «مادرِ تسو» تا «دونگ‌یی»

7. جواهری در قصر (2003)
 

سریال جومونگ اولین نقش منفی تاریخی کیون می‌ری نبود؛ او سه سال قبل از آن در سریال موفق و محبوب «جواهری در قصر» نقش ضدقهرمان سریال یعنی «بانو چویی» را ایفا می‌کرد که دشمن اصلی یانگوم محسوب می‌شد.

8. 500 سال تاریخ چوسان؛ ملکه اینهیون (1988)
 

اما نقش‌های کیون می‌ری در سریال‌های تاریخی همیشه منفی نبوده است. 15 سال قبل از سریال «جواهری در قصر» او در سریال «ملکه اینهیون» نقش شخصیت «دونگ‌یی» را ایفا کرد؛ دختر جوانی که وارد قصر می‌شود و با کشف توطئه‌های درباریان علیه ملکه اینهیون، خودش به درجات بالاتری ارتقا پیدا می‌کند و نهایتا همسر امپراتور می‌شود. این سریال همان ماجراهایی را روایت می‌کند که سال‌ها بعد در سریال محبوب «دونگ‌یی» با بازی هان هیو جو روایت شدند.



22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان