ترور اسماعیل هنیه نقض آشکار حقوق بین‌الملل است

سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص شهادت اسماعیل هنیه، این جنایت تروریستی را محکوم کرد.

ترور اسماعیل هنیه نقض آشکار حقوق بین‌الملل است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان بسیج رسانه استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای خصوص شهادت اسماعیل هنیه، این جنایت تروریستی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
«آل‌عمران 169»

بزرگترین پاداش جهاد برای سربازان خدا، شهادت است. در روزگاری که رژیم خونخوار صهیونیستی هر ظلم و ستمی را به ملت فلسطین روا می‌دارد، این سربازان خدا هستند که با جان و مال خویش به هر قیمتی برای آرمان قدس می‌جنگند. آنانی که با ایمانی راسخ، بر سلاح و جنگ‌افزارهای دشمن فائق آمدند و چهره واقعی این رژیم ضد بشری را برای جهانیان عیان ساختند.

سرکردگان منحوس و غاصب اسرائیل و مستکبرین عالم، هرگاه خود را در آستانه شکست و نابودی می‌بینند گمان می‌کنند با ترور شخصیت‌های برجسته می‌توانند از نابودی خود جلوگیری کنند. اما تجربه سالیان گذشته ثابت کرده که این چنین اقدامات شنیع نه تنها موجب تضعیف مسلمین نمی‌شود؛ بلکه بر عزم و اراده ایشان برای مقابله و مبارزه مضاعف با ستمکاران می‌افزاید. 


ضمن تسلیت شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه به مردم ایران، تمامی مسلمانان جهان و علی‌الخصوص ملت مظلوم و مبارزان فلسطین، این اقدام جنایتکارانه تروریست‌های صهیونیست را محکوم نموده و اعلام می‌دارد که رژیم جعلی صهیونیستی به چنان اضمحلالی رسیده است که آخرین شانس‌های خود را برای از بین بردن آرمان قدس در ترورهای ناجوانمردانه و موشک‌پرانی‌های ضد حقوق بشری جستجو می‌کند؛ لذا نتیجه این عمل، فقط بیداری بیشتر جامعه بین‌المللی، را در پی خواهد داشت.


شهادت دکتر هنیه آن هم در خاک ایران که به عنوان یک مقام سیاسی دعوت شده بود، نقض آشکار حقوق بین‌الملل است؛ بنابراین ما از سازمان ملل متحد انتظار داریم که واکنش جدی در مقابل این اقدام خصمانه رژیم صهیونسیتی نشان داده و مراتب محکومیت و مجازات عاملان این جنایت را فراهم آورند. 

همانگونه که مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، این جنایت نابخشودنی و بی‌رحمانه که در خاک ایران به وقوع پیوست، هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند. 

جمهوری اسلامی ایران مصمم است که به جهانیان نشان دهد هیچ تهدید و حمله‌ای به امنیت و حاکمیت کشور بدون پاسخ قاطع نخواهد ماند.

از مواضع قاطع و حکیمانه فرمانده کل قوا، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (حفظه الله) که تاکید نمودند: “رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم”؛ حمایت می‌نماییم.

سازمان بسیج رسانه استان کرمان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان