تجدید میثاق مدیران خبرگزاری‌ها و خبرنگاران کرمانی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

امروز و در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان با حضور در گلزار شهدا، با اهدای گل و قرائت فاتحه، با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خبرنگار تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مدیران خبرگزاری‌ها و خبرنگاران کرمانی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در این مراسم مراسم سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان و از آزادگان دوران دفاع مقدس توضیحاتی درباره فعالیت شهدای خبرنگار کرمان ارائه و به بیان خاطراتی از آن‌ها پرداخت.

سردار حسنی سعدی در این مراسم که محمود مهدوی فرد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان نیز حضور داشت با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین، بر نقش مهم رسانه‌ها در عصر حاضر تاکید کرد.

وی با ذکر خاطراتی از شهدای رسانه گفت : خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند و همواره در جهت انعکاس اخبار رویدادها تلاش های مطلوبی داشته اند.

شایان ذکر است شهید غلامرضانامدار محمدی، شهیدحمید نظری مکی آبادی، شهید غلامرضاجعفری کرمانی پور، شهیدحاج حسن مصطفوی، شهید غلامرضا آتشی گوهری، شهید احمد محمدی، شهید اسماعیل عمرانی، شهید محسن کرموند، شهید حمید نظریان، شهید مرتضی چمن و شهیده آیدا قاسمی از شهدای حمله تروریستی کرمان شهدای خبرنگار استان کرمان هستند.

علاوه بر این، شهدا و جانبازان دیگری نیز از استان کرمان در بحث رسانه و تبلیغات فعال بودند که می‌توان به شهید عبدالمهدی مغفوری، سردار حسنی سعدی و سرهنگ سید ابراهیم یزدی اشاره کرد.

شایان ذکر است سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (سید الشهدای جبهه مقاومت و سیدالشهدای اصحاب رسانه) نیز جزو شهدای رسانه کشور نیز محسوب می‌شود؛ وی مدیر مسئول و بنیانگذار نشریه ثارالله در سال‌های قبل بوده است.

لازم به توضیح است هم اکنون بیش از 400 رسانه مجوز دار در استان کرمان فعال است.

انجمن مدیران خبرگزاری های استان کرمان از سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان