محدودیت هوشمند دستگاه های اجرایی پرمصرف استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: اجرای طرح هوشمندسازی در ادارات استان و سازمان های عمومی و دولتی هدف اصلی این شرکت برای کاهش مصرف برق است.

محدودیت هوشمند دستگاه های اجرایی پرمصرف استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سیدمحمد حسینی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از راه های کاهش ناترازی تولید و مصرف برق، طرح های مدیریت مصرف در بخش اداری و عمومی است.

وی افزود : برای سال جاری کاهش 1500 مگاواتی مصرف برق ادارات، از طریق شرکت توانیر در کشور هدف گذاری شده که سهم استان سمنان از این میزان مقدار 12 مگاوات ساعت است که امیدواریم با رعایت نکات گفته شده و با همراهی و مشارکت مطلوب ادارات، سازمان ها و دستگاه های دولتی و عمومی به این مهم دست یابیم.

وی در همین رابطه از همراهی همه بخش های اداری، عمومی علی الخصوص استانداری استان به جهت موافقت با تغییر ساعات کاری قدردانی و اظهار امیدواری نمود این روند تا پایان دوره اوج مصرف امسال تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق با یادآوری اینکه براساس مصوبه هیات دولت، ادارات باید در ساعات کاری 40 در صد و پس از پایان وقت اداری 70 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند، از آن دسته از مشترکین اداری که هنوز خود را ملزم به اجرای این مصوبه نکرده اند، درخواست کرد به منظور پیشگیری از قطع برق با توزیع برق همکاری نمایند.

وی افزود: تاکنون بیش از 260 مشترک اداری مجهز به کنتور هوشمند شده و از این طریق بر رعایت مدیریت مصرف برق ادارات نظارت شده و امکان قطع برق اداراتی که بعد از دو بار اخطار هنوز در اجرای مدیریت مصرف برقشان همکاری ننمایند از راه دور امکان پذیر است.

حسینی نژاد خاطر نشان ساخت: به زودی تمامی 700 دستگاه های اجرایی شناسایی شده سه فاز استان سمنان مجهز به کنتورهای هوشمند قطع از راه دور خواهند شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان