میرزازاده: خوشحالم چراغ اول را روشن کردم

امین میرزازاده نخستین مدال ایران در المپیک را کسب کرد.

میرزازاده: خوشحالم چراغ اول را روشن کردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین میرزاده پس از کسب برتری مقابل صباح شریعتی در دیدار رده‌بندی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی و کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: خوشحالم که توانستم اولین مدال را برای کاروان ورزشی کشورمان کسب و اولین چراغ را روشن کنم و امیدوارم شروعی برای طلاهای متعدد برای کاروان ورزشی ایران به خصوص  کشتی‌ گیران باشد. تمام تلاش من برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال بود و جا دارد از فدراسیون محترم کشتی، علیرضا دبیر و همکاران محترم خانه کشتی و کمپ تشکر کنم. همچنین باید از کادرفنی تیم ملی از حسن‌ رنگرز تا طالب نعمت‌پور، سایر مربیان و کادر پزشکی به خاطر تمامی زحمات در سالیان گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم و امیدوارم این مدال برای لحظه‌ای دل مردم کشورمان را شاد کرده باشد.

وی در خصوص برتری مقتدرانه مقابل تمامی رقبا و شکست مقابل لوپز اسطوره کشتی فرنگی دنیا گفتبرای کسب مدال طلا به پاریس آمده بودم، اما اتفاقاتی دست به دست هم داد تا نتوانم لوپز کوبایی را شکست بدهم، اما خدا را شکر می‌کنم که دست خالی از المپیک به کشور باز نمی‌گردم و توانستم صاحب مدال شوم.

دارنده نشان برنز المپیک پاریس در خصوص برنامه‌های خود برای کسب نشان طلای المپیک 2028 گفت: تمام تلاشم این است که روز به روز پیشرفت کنم. المپیک توکیو پنجم شدم و در پاریس به مدال برنز رسیدم و امیدوارم به کمک خدا و همه عزیزان از جمله  مربیان سازنده‌ام سینا طالب و یوسف محمدی و مربیان تیم ملی بتوانم روز به روز پیشرف و در لس‌آنجلس به مدال طلا برسم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان