تلاش مخابرات استان سمنان در تداوم پایداری شبکه ارتباطی

در راستای پایدارسازی شبکه مخابراتی و ارتباطی در سطح استان سمنان، عملیات رفع خرابی در شهرستان‌های دامغان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه با موفقیت انجام شد.

تلاش مخابرات استان سمنان در تداوم پایداری شبکه ارتباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، در پی ایجاد خسارت به تجهیزات مخابراتی توسط شرکت‌های خدمت‌رسان در حین حفاری و همچنین گودبرداری غیراصولی ساختمان، عملیات بازسازی و ترمیم پست‌های مخابرات در نقاط مختلف استان با سرعت در دستور کار پرسنل شبکه و فنی قرار گرفت.

براساس این گزارش، مخابرات استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تأمین تجهیزات و اعزام تیم فنی و عملیاتی شبکه به محل خرابی، نسبت به ترمیم نقاط آسیب دیده و رفع اختلال ارتباطی اقدام کرد.

شایان ذکر است رفع خرابی در شهرستان‌های دامغان و گرمسار، شهرک خاتم شهرستان مهدیشهر و محدوده میدان بهشتی و خیابان‌های قدوسی و شهدای گمنام شهرستان سرخه با انجام عملیات‌های حفاری، مفصل‌بندی، سونداژ، جایگذاری ماژول و کنکتور با موفقیت انجام شد.

میزان هزینه انجام اجرای عملیات رفع خرابی این نقاط بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال می‌باشد.

گفتنی‌ست رصد و پایش لحظه‌ای وضعیت شبکه ارتباطی استان در دستور کار مخابرات قرار دارد تا اختلالات این‌چنینی در اسرع وقت رسیدگی و از ثبات و پایداری وضعیت شبکه اطمینان حاصل شود.

در پایان یادآور می‌شود پیمانکاران شرکت‌های خدمات‌رسان موظفند قبل از هرگونه حفاری، جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در وضعیت ارتباطی ‌هم‌استانی‌های عزیز و همچنین خسارت‌های احتمالی وارده، با مخابرات استان سمنان مکاتبه و هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان