یک کارگاه آموزشی برای مسافران اربعین

رویداد آموزشی عکاسی «اربعین ۲» با هدف ارتقای کیفیت عکاسی دینی به ویژه در حوزه راهپیمایی اربعین برگزار می‌شود.

یک کارگاه آموزشی برای مسافران اربعین

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، سید شهاب‌الدین واجدی، دبیر رویداد آموزشی عکاسی «اربعین 2» با اعلام این خبر، افزود: گروه گردشگری و عکاسی «تورچه» با همکاری مجتمع آموزشی شهید آوینی صدا و سیما دومین دوره این رویداد آموزشی را 18 مرداد برگزار خواهد کرد. کارگاه‌های آموزشی از ساعت 7:30 الی 17 برگزار خواهد شد.

وی افزود: «تورچه» تلاش می‌کند با برگزاری این رویداد به فضای آموزشی کمک‌های لازم را انجام دهد. به ویژه در حوزه عکاسی اربعین این کارگاه قادر است به بالا رفتن کیفیت آثار کمک کند. همچنین این رویداد تلاش خواهد کرد تا ذهن عکاسان آماده شده تا بتوانند عکس‌های جدید با زاویه نگاه نو بگیرند.

دبیر رویداد آموزشی «تورچه» ادامه داد: نکته دیگری که این رویداد آموزشی دنبال می‌کند این است که عکاسی اربعین تنها به مسیر نجف تا کربلا خلاصه نمی‌شود بلکه مسیرهایی چون اسکندریه، کاظمین یا سلیمانیه نیز راهپیمایی اربعین را شامل می‌شود.

واجدی تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده برای دوستان حاضر در این کارگاه، کارت‌هایی صادر خواهد شد تا در طول مسیر راهپیمایی اربعین بدون مشکل عکسبرداری انجام دهند. عکس‌های گرفته شده در دوره بعدی به بحث و کارشناسی گذاشته خواهد شد. مانند امسال که قرار است عکس‌های نخستین دوره ارزیابی شود.

وی ادامه داد: «کربلا؛ طریق‌الاقصی»، «سوژه‌یابی و نگاه عاشقانه در اربعین» و «تجربه‌نگاری عکاسی اربعین» سرفصل‌های این رویداد آموزشی را شامل می‌شود. کمال‌الدین شاهرخ، مهدی توکلیان، روح‌الله جوانی و بنده اساتید حاضر در این کارگاه یک روزه هستیم.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این رویداد تنها تا پنجشنبه 18 مرداد فرصت دارند به وبگاه مجتمع آموزشی شهید آوینی مراجعه کرده و ثبت نام کنند. برای افرادی که به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند مبلغ 250 هزارتومان و غیر حضوری 150 هزار تومان به عنوان شهریه درنظر گرفته شده است.

/منبع: ایکنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان