اسرائیلی ها یک سنگی انداختند و در رفتند، ما کار خودمان را می‌کنیم/ باید کانال‌های جاسوسی را شناسایی کنیم

رییس ستاد پزشکیان در انتخابات گفت: ما جواب ترور را در دو جبهه باید بدهیم؛ اول اینکه کانال‌های جاسوسی صهیونیست‌ها و بیگانگان بدخواه را شناسایی کنیم و از بین ببریم، اینجور نمی‌شود که هر روز آن‌ها خواستند، بیایند و ترور کنند.

اسرائیلی ها یک سنگی انداختند و در رفتند، ما کار خودمان را می‌کنیم/ باید کانال‌های جاسوسی را شناسایی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی عبدالعلی‌زاده رییس ستاد پزشکیان در جریان انتخابات، درباره ضرورت معرفی سریع‌تر کابینه بعد از ترور شهید هنیه، اظهار داشت: هنوز فرجه قانونی مانده است و هنوز فرصت قانونی دارند. ضرورتی برای معرفی سریع‌تر اعضای کابینه‌ نیست. صهیونیست‌ها یک سنگی انداختند و در رفتند، ما داریم کارمان را می‌کنیم.

عملیات ایذایی ترور شهید هنیه در روند دیپلماسی دولت بی‌تاثیر نیست

وی در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که اقدامات رژیم صهیونیستی چه میزان بر روند دیپلماسی دولت اثر دارد، گفت: این مدل عملیات ایذایی تاثیر دارد و بی‌تاثیر نیست، یک مقدار تاخیر و ابهام ایجاد می‌کند که آن هم رفع خواهد شد. به هر حال یک مقدار زمان از ما خواهد گرفت.

 آنچه که برای کشور اهمیت دارد، آرامش است

عبدالعلی‌زاده در پاسخ به این سوال که چه ابزار دیپلماتیکی برای پاسخ به رژیم اشغال‌گر قدس در اختیار دولت چهاردهم قرار دارد،‌ تصریح کرد:‌ ما جواب ترور را در دو جبهه باید بدهیم؛ اول اینکه کانال‌های جاسوسی صهیونیست‌ها و بیگانگان بدخواه را شناسایی کنیم و از بین ببریم، اینجور نمی‌شود که هر روز آن‌ها خواستند، بیایند و ترور کنند. در قدم دوم آنچه که برای کشور اهمیت دارد، آرامش است و ما باید به از هرگونه درگیری پرهیز کنیم.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان