توزیع بیش از ۳۱ هزار غذای گرم بین نیازمندان در پارسیان

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان از طبخ و توزیع ۳۱ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از 31 هزار غذای گرم بین نیازمندان در پارسیان

به گزارش خبرآنلاین، محمود مصلح، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت : در ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، پویش "اطعام و احسان حسینی" در پارسیان نیز همزمان با سراسر استان برگزار گردید و کمیته امداد شهرستان پارسیان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت های مذهبی، گروه های مردمی و خیرین نیک اندیش اهل سنت و تشیع اجرا کرد.

مصلح ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرین بزرگوار افزود: با آغاز و اجرای این پویش تعداد 11 آشپزخانه در شهرستان پارسیان فعال شدند و کار پخت غذای گرم با نیت اطعام عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند را برعهده گرفتند که بر اساس بررسی ها و آمارها موجود در ماه محرم امسال حدود 31 هزار و 200 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان پارسیانی توزیع گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان ادامه داد: برای تهیه مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم مبلغ 3 میلیارد و 348 میلیون تومان هزینه شده است و این مبلغ 100 درصد از محل کمک های مردمی و با همراهی خیرین شعیه و اهل سنت تأمین و هزینه شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان