چلنج جلوی تکرار تاریخ را گرفت؛ بهترین چلنج دنیا

سعید اسماعیلی با تدبیر به موقع و فوق العاده کادر فنی ایران از شکست نجات پیدا کرد و به فینال رسید.

چلنج جلوی تکرار تاریخ را گرفت؛ بهترین چلنج دنیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سعید اسماعیلی کشتی‌گیر جوان کشورمان دقایقی قبل در حالی با شایستگی به فینال وزن 67 کیلو رقابت‌های المپیک راه پیدا کرد که همه ما را تا مرز سکته دادن پیش برد.

در گزارش خبرورزشی آمده است:سعید در وقت اول مسابقه هنگامی که با 5 امتیاز از حریف خود جلو افتاده بود، اقدام به اجرای فن کرد و ناگهان خودش روی پل ماند و داور وسط کف دستش را به نشانه ضربه فنی شدن او روی تشک کوبید تا همه ما شوکه شویم! هنگامی که همه فکر می‌کردیم فینال از دست رفته، حسن رنگرز و دستیارانش تقاضای چلنج کردند و با این کار خود آب رفته را به جوی بازگرداندند چون مشخص شد کشتی‌گیر ارمنستانی هنگام روی پل بردن سعید ما کاملاً از تشک بیرون رفته بود و طبق قانون باید کشتی سر پا اعلام می‌شد.

حسن رنگرز که خودش یک بار دو دهه قبل به واسطه اشتباهی مشابه مدال طلای قهرمانی جهان را با برنز عوض کرده بود(او در حالی که از حریف جلو بود اقدام به اجرای فن کرد اما خودش در میانه راه گیر افتاد و ضربه فنی شد) آنقدر تجربه داشت که متوجه خروج کشتی‌گیر ارمنستانی از تشک شده و در آن لحظه تقاضای بازبینی کند. تقاضایی که حق کشتی‌گیر ما را احقاق کرد و موجب شد لقب بهترین چلنج تاریخ کشتی ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک به نام او و دستیارانش ثبت شود.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان