ایران گزارش مایکروسافت را تکذیب کرد

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد در واکنش به گزارشی از مایکروسافت در مورد دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از طریق حملات سایبری با رد آن اعلام کرد: ایران هدف و یا برنامه ای برای تهاجم سایبری ندارد و در انتخابات آمریکا که مساله داخلی این کشور است، دخالتی ندارد.

ایران گزارش مایکروسافت را تکذیب کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در پاسخ به سوالات در خصوص گزارشی از مایکروسافت در مورد دخالت ایران در انتخابات امریکا از طریق حملات سایبری تصریح کرد: «ایران قربانی عملیات تهاجمی سایبری مختلفی علیه زیرساخت‌ها، مراکز خدمات عمومی و صنایع کشور بوده است. قدرت سایبری ایران دفاعی و متناسب با تهدیداتی است که با آن مواجه می‌شود. »

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد ادامه داد: «ایران هدف و یا برنامه‌ای برای تهاجم سایبری ندارد. موضوع انتخابات آمریکا مساله داخلی این کشور است، و ایران دخالتی در آن ندارد.»

پیش از این نیز، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مقام‌های اطلاعاتی آمریکا پیرامون هدف جمهوری اسلامی ایران برای بر هم زدن انتخابات آمریکا و تاثیرگذاری منفی بر کمپین‌های انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات 2024 بیان کرد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک تصریح کرد: «ایران هیچ هدفی و فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد. بخش عمده‌ای از این اتهامات، در چارچوب عملیات روانی برای تحرک‌بخشی کاذب به کمپین‌های انتخاباتی است.»

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر