جناب رادان اول ایمنی !

ایمنی در هر کشوری امری است ضروری و حفظ ایمنی در هر کاری اولویت یک محسوب می شود بخصوص وقتی ما سالانه حدود ۲۰ الی ۲۵ هزار نفر کشته در جاده های کشور داریم. این تعداد کشته در جنگهای بزرگ هم رخ نمی دهد !

جناب رادان اول ایمنی !

می دانم یکی از دغدغه های اصلی پلیس همین تصادفات جاده ای است، سالها پیش در روز پلیس، سمینار مدیریت بحران و زلزله تهران را برای افسران ارشد راهنمایی و رانندگی تدریس می کردم که از نزدیک مشاهده کردم که چگونه بیشتر هم و غم آقایان همین تصادفات بود.  امروز وقتی این خبر را دیدم کمی نگران شدم، اول اصل خبر برای حفظ امانت: 

رادان: خودروی زائران اربعین به دلیل خلافی بالا توقیف نمی‌شود

رادان,فرمانده کل انتظامی گفت: این وعده را به زائران اربعینی می‌دهم که خودروهایی که در راه مسیرهای 7 گانه مرزهای زمینی و یا فرودگاه هستند به دلیل خلافی بالای 5 میلیون تومان توقیف نمی‌شوند.
امسال از زائران اربعینی درخواست شده است تا به دلیل کم بودن تعداد وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی با وسایل نقلیه شخصی به مرزهای 7 گانه مراجعه کنند.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: البته این مساعدت تنها در بازه اربعین و تنها در جاده‌های منتهی به مرزهای 7 گانه است.

فکر می کنم که حالا با تاکید بر دستور فوق در این یادداشت، موضوع کمی روشنتر شده باشد. من همواره نگران سوانح مختلف در کشورمان هستم و دایما در خصوص آنها تحقیقات انجام می دهم تا فردی یا افرادی را بتوانیم با کمک هم از کام مرگ نجات بدهیم، ان شا الله تعالی، و شامل حال آیه و کلام خداوند بشوم. 

این دستور احساسی و ملایمت فرمانده محترم کل انتظامی کشور با زوار سید الشهدا ارواحنا فدا بسیار متعالی ولی بنظرم نه از نگاه ایمنی قابل دفاع است و نه از نظر شرعی و مهمتر از همه باید فرض کنیم که ممکن است موجب وهن هم شود. حفظ جان زوار معزز بقول امروزی ها اوجب واجبات است.

به مزاح عرض کنم، شماره پلاک خودروی بنده هم بسادگی برای اعمال قانون قابل دسترسی است ! سالم باشید و ایمن



* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران زلزله در ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر