دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز سقط جنین در اصفهان

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز سقط جنین در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز سقط جنین در اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در این ارتباط اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی کارشناسان این پلیس طی رصد و پایش صورت گرفته، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از چند هزار دنبال کننده که اقدام به فروش غیرمجاز انواع داروی نایاب و کمیاب می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: کارشناسان با اقدامات هوشمندانه پلیس یک متهم را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجه انواع داروهای غیرمجاز در بازرس از مخفیگاه متهم گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا، در تحقیقات اولیه به فروش داروهای فاسد و غیرمجاز سقط جنین تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانون به مرجع قضایی تحول داده شد.

ممنوع بودن خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی

این مقام انتظامی با تأکید بر ممنوع بودن خرید و فروش محصولات دارویی بدون مجوز در فضای‌ مجازی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی غیر مجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت مجاز تهیه کنند.

وی بیان کرد: همچنین مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir با کارشناسان ما در میان گذارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر