یاوران نماز در اقشار مختلف جامعه فعال هستند

رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به همکاری قشرهای مختلف جامعه با این ستاد در راستای ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه گفت : یاوران نماز دانشجویی در دانشگاه ها فعال هستند و با آنها مرتبط هستیم و دوره های آموزشی با همکاری آنها برگزار می کنیم.

یاوران نماز در اقشار مختلف جامعه فعال هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی عرب پور در نشست با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت و گفت : ستاد اقامه نماز به همت حجت الاسلام قرائتی شکل گرفت و کار ما ارزیابی از وضعیت نماز ادارات و ترویج نماز است.

او افزود : تفاهم نامه هایی با ادارات امضا می شود و کارها را در سامانه سجاده منعکس و هر ساله دستگاه های برتر شناخته می شوند.

عرب پور با بیان اینکه در حوزه دین مهمترین مسئله بعد از اعتقادات ، نماز است ، اظهار کرد : در بخش آموزش و تبلیغ نیز دوره های آموزشی با همکاری نهادها برگزار می کنیم و چندین گروه در فضای مجازی فعال داریم که در زمینه تولید محتوا فعالیت می نمایند.

او با اشاره به وجود خیرین مسجد ساز گفت : با همکاری خیرین مساجد نیمه ساز در سطح استان تکمیل و ساخته می شوند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به جایگاه رفیع نماز افزود : اگر بخواهیم با معضلات اجتماعی برخورد منطقی داشته باشیم باید نماز را در سطوح مختلف جامعه ترویج کنیم.

وی با تجلیل از نقش خبرنگاران در جامعه تاکید کرد : اصحاب رسانه خدمت بزرگی به اسلام و نظام می کنند و همواره با گزارش ها و اخبار خود اطلاعاتی را که در اختیار مدیران قرار می دهند و آنها می توانند بر اساس این موارد برای هر بخشی فعالیتی متناسب در جهت خدمت بهتر به مردم انجام دهند.

عرب پور تاکید کرد : برخی از پایش ها و رصد های رسانه ها می تواند خدمت بزرگی به نظام و انقلاب باشد.
وی گفت : از ظرفیت رسانه ها برای ترویج نماز کم استفاده شده است و باید این امر توسعه یابد زیرا خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند.

رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان اعلام کرد : در بحث نماز کرمان جزو 5 ستاد برتر کشور و در موضوه مهدویت نیز جزو 9 استان برتر است.

در پایان این نشست از سوی اصحاب رسانه حاضر در جلسه بر ضرورت تدوین منشور رسانه ای ستاد اقامه نماز استان ، برگزاری نشست های هم اندیشی فصلی ، فعال تر شدن روابط عمومی ستاد ، پوشش خبری مطلوبتر مسائل مرتبط با نماز و مهدویت و نیز افزایش تعامل با رسانه ها تاکید شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر