بیان حقیقت رسالت رسانه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: خبرنگاران رسالت مهمی به عنوان زبان گویای مردم به مسئولین و بیان حقایق برعهده دارند و روز خبرنگار بدون تردید نمادی از تلاش‌های صادقانه فعالان عرصه خبر برای ایجاد شفافیت، آگاهی و توجه به نیازها و ضرورت‌های جامعه است.

بیان حقیقت رسالت رسانه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در جریان بازدید از خبرگزاری خبرآنلاین که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛ ضمن تقدیر از تلاش های این مجموعه رسانه ای بیان کرد: خبرنگاران به عنوان رابط صادق و امین بین حاکمیت و مردم نقش‌آفرین هستند و بدون مبالغه، یکی از بخش‌هایی که از همه وجوه در جهت انجام وظیفه، ایثار می‌کنند، فعالان حوزه خبرنگاری و رسانه هستند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم به مسئولان و بیان حقایق رسالت مهمی برعهده دارند و روز خبرنگار بدون تردید نمادی از تلاش‌های ارزنده و صادقانه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی برای ایجاد شفافیت، آگاهی و توجه به نیازها و ضرورت‌های جامعه است.

بیان حقیقت رسالت رسانه است

در این بازدید مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه، دلارام عابدی رییس گروه فرهنگی و ناصر نیلی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصطفی جعفری رییس خانه مطبوعات استان قزوین حضور داشتند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر