ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ: هکرهای مرتبط با ایران سعی کرده اند به حساب یک مقام عالی رتبه نفوذ کنند

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: این اسناد به‌طور غیرقانونی توسط منابع خارجی متخاصم با آمریکا به دست آمده‌اند و آنها قصد دارند در انتخابات ۲۰۲۴ مداخله کنند و در روند دموکراسی ما تشنج ایجاد کنند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا روز شنبه با بیان این که برخی از ارتباطات داخلی ستاد هک شده، و بدون ارائه مدرک معتبر مدعی شد که هکرهای مرتبط با ایران این حمله سایبری را انجام داده اند.
 
به گزارش ایرنا از "نیکی آسیا", بیانیه ستاد ترامپ پس از آن منتشر شد که تارنمای خبری پولیتیکو اعلام کرد که از یک حساب کاربری ناشناس ایمیل هایی حاوی اسنادی از داخل ستاد ترامپ دریافت کرده است.
 
استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: این اسناد به‌طور غیرقانونی توسط منابع خارجی متخاصم با آمریکا به دست آمده‌اند و آنها قصد دارند در انتخابات 2024 مداخله کنند و در روند دموکراسی ما تشنج ایجاد کنند.
 
ستاد انتخاباتی ترامپ به گزارش روز جمعه محققان مایکروسافت اشاره کرد که ادعا کرده بود هکرهای مرتبط با ایران در ماه ژوئن سعی کرده اند به حساب یک «مقام عالی رتبه» در رقابت های ریاست‌جمهوری آمریکا نفوذ کنند. این گزارش جزئیات بیشتری در مورد هویت این مقام ارائه نکرد.
 
چونگ بدون ارائه مدرک ادعا کرد: ایرانی‌ها می‌دانند که ترامپ مانند چهار سال اول حضورش در کاخ سفید، اقدامات تروریستی آنها را متوقف خواهد کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر