قول قالیباف به پزشکیان لو رفت /تندروها آستین ها را بالا زدند

یک چهره اصلاح طلب می گوید: ناگفته پیداست که تندروهای مجلس که در انتخابات شکست سنگینی از پزشکیان خوردند، از همین حالا آستین‌ها را بالا زده اند تا به هر طریقی که امکان دارد، چوب لای چرخ دولت بگذارند.

قول قالیباف به پزشکیان لو رفت /تندروها آستین ها را بالا زدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد حکیمی‌پور، نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرفوری مدعی شد: قالیباف به پزشکیان وعده داده که با او همکاری می‌کند.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

*اینکه دولت و مجلس در صورت استقبال از فضای تعامل و همکاری می‌توانند در راستای گره گشایی قدم‌های بزرگی بردارند، بر هیچ کس پوشیده نیست. البته مقام معظم رهبری هم بارها به لزوم همکاری دور از حاشیه این دو قوه تاکید کرده اند.

*شنیده‌های موثق حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف به مسعود پزشکیان این وعده را داده است که تمام تلاش خود را برای دوری مجلس از سیاسی‌کاری در روند رای اعتماد به کار خواهد گرفت تا دولت چهاردهم با آرامش کامل فعالیتش را شروع کند.

*ناگفته پیداست که تندروهای مجلس که در انتخابات شکست سنگینی از پزشکیان خوردند، از همین حالا آستین‌ها را بالا زده اند تا به هر طریقی که امکان دارد، چوب لای چرخ دولت بگذارند. امیدوارم این گروه به توصیه رهبری گوش داده و منافع ملی را فدای مصالح جناحی_سیاسی نکنند.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر