صحبت‌های مفصل مدیرعامل استقلال درباره نکونام، هاشمی‌نسب، مربی جدید و بازیکنان خارجی

مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد تیمی را تشکل خواهند داد که لرزه بر اندام حریفان این تیم بیندازد!

صحبت‌های مفصل مدیرعامل استقلال درباره نکونام، هاشمی‌نسب، مربی جدید و بازیکنان خارجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشید سمیعی در حاشیه مراسم برترین‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال درباره نمایندگان استقلال در این مراسم اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم به رامین رضاییان و سیدحسین حسینی جایزه تعلق می‌گیرد. انتظار داشتیم جواد نکونام نیز جایزه بگیرد، چون با آن تیمی که سال گذشته در اختیار داشت نتایج خیلی خوبی گرفت و تا هفته آخر مدعی اصلی قهرمانی بود و با یک اشتباه داوری قهرمانی به استقلال تعلق نگرفت.

وی در مورد اضافه شدن کاکوتا و اندونگ به استقلال تصریح کرد: به خاطر مشکلات مالی که باشگاه داشت و همچنان ادامه دارد، تیم تقویت نشده بود، ولی امسال تقویت شد. اگر در خدمت استقلال بودم کاری خواهم کرد که استقلال تیمی شود که نامش در آسیا لرزه بر اندام حریفان بیندازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تکلیف قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی آبی‌پوشان مشخص نشده، خاطر نشان کرد: این بازیکن چند پیشنهاد دارد و در حال مذاکره هستند. ضرری بابت جدایی این بازیکن متوجه استقلال نمی‌شود.

سمیعی راجع به آخرین وضعیت میزبانی استقلال در لیگ برتر گفت: درخواست ما برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بود، ولی به دلیل در پیش بودن اربعین حسینی مشکلاتی وجود دارد. در حال رایزنی با مسئولان شهر قدس نیز هستیم که اگر ورزشگاه شهدای این شهر آماده باشد در این زمین بازی کنیم. اگر زمین مشکلی نداشته باشد صحبت خواهیم کرد که ادامه مسابقات را نیز در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی تصریح کرد: آنچه در ابتدا قول داده بودند بازی با تیم‌های مدعی و پرتماشاگر به اضافه مسابقات لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه آزادی بود. قول داده‌اند که ورزشگاه آزادی آماده شود، اما اگر آماده نشد باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنیم که ما ورزشگاه امام رضا (ع) را معرفی کرده‌ایم. امیدواریم با وجود در پیش بودن اربعین حسینی، با همکاری مسئولان استانی مشکل برگزاری بازی حل شود. مشکلات بابت حضور بانوان نیست و به دلیل در پیش بودن اربعین حسینی مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به مشکل ثبت قرارداد اعضای تیم به دلیل بدهی به سازمان لیگ گفت: از قبل بدهی 8 میلیاردی وجود داشت و 12 میلیارد تومان نیز بابت حق عضویت و همچنین 12 میلیارد تومان بابت پیش پرداخت امسال تعیین کرده بودند که یکسری از مبالغ را پرداخت کرده‌ایم و برای یکسری نیز تعهد داده‌ایم تا به موقع پرداخت شود. از صبح فردا ثبت قراردادها را انجام می‌دهیم.

سمیعی درباره اسپانسر روی پیراهن فصل جاری استقلال خاطرنشان کرد: با اسپانسرهای فصل گذشته پیراهن تحت شرایطی قرارداد سه ساله داشتیم و در این چند روز تصمیم‌گیری می‌کنیم که با شرکت‌های قبلی ادامه دهیم یا شرکت‌های جدید.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی سرپرست تیم استقلال معرفی می‌شود، گفت: با دو نفر صحبت‌های نهایی را انجام داده‌ایم و با جمع‌بندی موارد یک نفر را انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به عدم حضور مهدی هاشمی‌نسب در کادرفنی آبی‌پوشان تصریح کرد: هاشمی‌نسب عزیز و بزرگ استقلال است و در خدمت ایشان هستیم. منتظر جمع‌بندی کادرفنی هستیم. همه چیز در اختیار جواد نکونام بوده و او نیز خواستار هاشمی‌نسب شده است. ایشان همچنین چند گزینه را برای حضور مربی خارجی بررسی کرده‌اند و قرار است به زودی به باشگاه معرفی کنند.

سمیعی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا منتظر محمد از استقلال جدا شده است، گفت: خیر، ایشان هنوز در استقلال است. مقصد بعدی او نیز مشخص نیست.

خبرنگاری درباره شایعه جدایی گوستاوو بلانکو از استقلال پرسش پرسید که مدیرعامل استقلال گفت: بلانکو مورد اعتماد کادر فنی استقلال است و در جمع تیم حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پیش‌پرداخت به دیدیه ادونگ، هافبک گابنی و جدید آبی‌پوشان پرداخت شده، گفت: به‌زودی درباره خروج 3 بازیکن خارجی از لیست تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

253 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر