واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه‌برون گفت: با رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مستضعفان کشور، بزودی مشکلات اراضی این منطقه حل و فرآیند روند واگذاری اراضی به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری تسریع و تسهیل می‌شود.

واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس حسن ملک‌حسینی اظهارکرد: به منظور تسریع فعال‌سازی منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه‌برون و رفع چالش‌های موجود، رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در سطح ملی و استانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه‌برون، وجود املاک و اراضی بنیاد مستضعفان در محدوده منطقه آزاد است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه‌برون خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نشستی با رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در پایتخت برگزار شد که در این‌جلسه ضمن عملکرد مثبت منطقه آزاد در یکسال گذشته، چالش‌ها و مشکلات موجود در منطقه مربوط به حوزه بنیاد مستضعفان مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه رییس سازمان بنیاد مستضعفان کشور به منطقه آزاد اینچه‌برون بسیار مثبت و مساعد بود و به دستور ایشان قرار شد مشکلات و معارضات این حوزه هرچه زودتر برطرف شود.

ملک‌حسینی گفت: با رفع این مشکلات، به زودی واگذاری اراضی محدوده منطقه آزاد اینچه‌برون به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری تسریع و تسهیل خواهدشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر