فرش قرمز وزارت برای دنیامالی!

احمد دنیامالی در پیامی کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران ایران را تبریک گفت.

فرش قرمز وزارت برای دنیامالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان امروز احمد دنیامالی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندرانزلی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم به مجلس معرفی کرد.

در حالیکه هنوز ساعاتی از معرفی دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی نگذشته و البته کارهای مربوط به رای اعتماد وزاری پیشنهادی آغاز نشده، کانال رسمی وزارت ورزش و جوانان در یک اقدام عجیب پیام تبریک دنیامالی به کاروان ورزش ایران در المپیک را منتشر کرده است.آن هم در شرایطی که وزیر فعلی و قانونی ورزش در سفر به پاریس برای المپیک است.جالب اینکه دقایقی پیش از انتشار این پیام، کانال رسمی وزارت ورزش پیام کیومرث هاشمی وزیر ورزش دولت رئیسی را منتشر کرده بود که در آن از چشم انداز حضور در جمع 10 کشور برتر المپیک صحبت کرده بود.

در متن پیام منتشره از دنیامالی در کانال رسمی وزارت ورزش و جوانان آمده است:

«ما می‌دانیم که ابراز قدردانی به ورزشکاران عزیز به خصوص بعد از دستاوردهای بزرگ ورزشی، برای هم‌تیمی‌ها، عزیزان، دوستان و اعضای جامعه ورزشی کار سختی است. این دستاوردها می‌تواند شامل پشت سر گذاشتن یک فصل سخت، نشان دادن قدرت و کار تیمی در دوران دشوار، رسیدن به فینال و برد (یا باخت)، یا حتی دستیابی به اهداف شخصی یا به عنوان عضوی از یک گروه خاص باشد.

 عزم، مهارت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما ورزشکاران عزیز به ثمر نشست و این لحظه را در تاریخ ورزش به لحظه‌ای فوق‌العاده تبدیل کرد. دستاوردهای حماسی، شما را در جایگاهی بی‌رقیب قرار می‌دهد و ما را از داشتن استعدادهایتان به وجد می‌آورد. الهام‌بخش افراد بی‌شماری بوده‌اید و ما از موفقیت‌های درخشان شما عزیزان و فرزندان سرزمین کهن، بسیار مفتخریم.

کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز توسط قهرمانان ارزنده کشورمان در رشته ورزشی کشتی فرنگی و آزاد، همچنین تکواندو کاران عزیز بخصوص خانم‌هایی که تاریخ‌سازی در آوردگاه المپیک 2024 پاریس را به ارمغان آورده‌اند به جامعه ورزشی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گوییم. به امید سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر این عزیزان و فتح قله‌های برتر در آوردگاه‌های ورزشی در سطح بین المللی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر