ناهید کیانی: مدال نقره غم خاصی دارد؛ در هر مسابقه برای طلا می‌روم

نایب قهرمان تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با اشاره به این که می‌دانستم موفق به کسب مدال طلا می‌شوم، گفت: کسب مدال نقره روی سکو با غم خاصی همراه است.

ناهید کیانی: مدال نقره غم خاصی دارد؛ در هر مسابقه برای طلا می‌روم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناهید کیانی پس از بازگشت از المپیک پاریس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و به طور حتم اولین‌ها جذاب است. قرار نیست این آخرین باشد و امیدوار هستم بچه‌ها نیز موفقیت‌های خود را ارتقاء بخشند و خودم نیز تلاش می‌کنم تا به موفقیت‌های بیش‌تر دست یابم.

او ادامه داد: حس خوبی داشتم و همه تلاشم را برای مدال طلا کرده بودم و همیشه فردی که نقره می‌گیرد غم خاصی روی سکو دارد اما الان خیلی خوشحال هستم که توانستم  خانواده و مردم را خوشحال کنم و وقتی می‌بینم که با چه شور و هیجانی اینجا هستند، من از این اتفاق انگیزه می‌گیرم.

نایب قهرمان تکواندوی المپیک 2024 پاریس در مورد ناهید کیانی این روزها، بیان کرد: صد درصد قوی‌تر و داناتر از قبل هستم و قدر مردم را بیش‌تر می‌دانم. فعلا مسابقه‌ای نداریم و به طور حتم در هر مسابقه‌ای شرکت کنم برای مدال طلا خواهم رفت.

کیانی با اشاره به این که بارها و بارها این مدال را در ذهنم تصور کرده بودم، عنوان کرد: می‌دانستم که قرار است مدال بگیرم و تمام تلاشم برای طلا بود اما روز مسابقه حریفم از من بهتر بود و مطمئنا در روزهای آتی می‌توانم او را شکست دهم. یک‌بار این حریف را شکست داده بودم اما در المپیک شکست خوردم و در آینده تمام تلاشم را خواهم کرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان