واکنش جواد نکونام به عذرخواهی مهدی تاج از استقلال

جواد نکونام در مصاحبه‌ای کوتاه از مهدی تاج بابت عذرخواهی او درباره اشتباه داوری در هفته پایانی لیگ و تغییر تیم قهرمانی تشکر کرد.

واکنش جواد نکونام به عذرخواهی مهدی تاج از استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که جواد نکونام به برخی سوالات پاسخ داد. سرمربی آبی پوشان از پایان فصل قبل تاکنون سکوت کرده و تنها دو مرتبه و به صحبت پرداخته است.

به گزارش ورزش سه، نکونام که در خودرو شخصی خود حضور داشت و در شرایطی که قصد داشت تا وارد محل تمرین شود، ابتدا واکنش مثبتی به اظهارات اخیر مهدی تاج و عذرخواهی او از استقلالی‌ها داشت.

رئیس فدراسیون روز گذشته و در واکنش به گل جنجالی و آفساید پرسپولیس در هفته پایانی لیگ که قهرمانی سرخ‌ها را رقم زد، از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود که این موضوع با استقبال نکونام همراه شد.

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: ایشان متولی و رئیس فوتبال هستند که آن صحبت‌ها را انجام دادند. از او ممنون هستیم که واقعیت را گفت. از طرف خودم و هواداران از ایشان تشکر می‌کنم.

نکونام با اعلام اینکه او نیز در فصل قبل به این بحث اشتباهات داوری اشاره کرده، گفت: زمانی‌که ما فصل قبل این حرف‌ها را زدیم، عده‌ای جبهه گرفتند ولی همه دیدند که فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی آبی‌ها با تمجید چندباره از شاگردانش گفت: من باز هم تکرار می‌کنم که ما قهرمان بودیم و استقلال حداکثر امتیازی که باید می‌گرفت را گرفت. بازیکنان کارشان را فوق‌العاده انجام دادند و به نظر من بهترین عملکرد را داشتند.

او درخصوص اینکه چه نظری درباره سقف بودجه دارد، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با الهلال، النصر و... بازی کنیم و باید به این فکر کنیم که قصد داریم فوتبال ایران را بالا بیاوریم یا مقابل این تیم‌ها کوچکش کنیم؟ باید به این موضوع فکر کنیم.

نکونام در پایان و درباره اینکه با جذب نفرات جدید آیا شاهد یک نسخه هجومی و متفاوت از استقلال را شاهد خواهیم بود یا خیر، گفت: اجازه بدهید لیگ شروع شود آن زمان خواهیم دید.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر