فایننشال‌تایمز: پاسخ حزب‌الله احتمالا پایه‌های ارتش اسرائیل را به لرزه درمی‌آورد

یک روزنامه انگلیسی به نقل از برخی کارشناسان نوشت حزب‌الله لبنان «هدف ارزشمندی» را در داخل سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دهد، به‌طوری که «پایه‌های ارتش اسرائیل به لرزه درآید».

فایننشال‌تایمز: پاسخ حزب‌الله احتمالا پایه‌های ارتش اسرائیل را به لرزه درمی‌آورد

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، از زمان انجام ترورهای رژیم صهیونیستی، «حزب‌الله دیگر حوصله‌ای برای شنیدن ندارد؛ همه سعی کردند پیام‌هایی را به آن ابلاغ کنند اما این جنبش به ندرت پاسخ می‌دهد».

روزنامه فایننشال‌تایمز با این مقدمه و به نقل از منابع آگاه نوشت: «حزب الله گفت‌وگوهای ویژه خود درباره چگونگی پاسخ را مخفی نگه داشته است.»

رژیم صهیونیستی 2 هفته قبل و در حمله به بیروت، «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله را ترور کرد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان پیشتر رژیم صهیونیستی و طرف‌های حامی آن را به انتظار برای پاسخ آتی تهدید و تاکید کرد که «این پاسخ قطعی است» و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد.

فایننشال‌تایمز به نقل از برخی تحلیلگران نوشت که «حزب الله می‌خواهد دشمنان خود را در حالت آماده‌باش نگه دارد.»

این کارشناسان پیش‌بینی کردند که حزب‌الله بتواند «یک هدف بسیار ارزشمند در داخل اسرائیل» هدف قرار دهد؛ پایگاهی که برای عموم شناخته شده نیست اما «پایه‌های ارتش اسرائیل را به لرزه در می‌آورد».

آن‌ها می‌گویند: «احتمالا حزب‌الله قصد دارد با حمله دقیق به یک زیرساخت بزرگ، توانمندی‌های خود را در حوزه تسلیحات جدید به نمایش بگذارد.»

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشته که ارزیابی‌ها در سرزمین‌های اشغالی حاکی از آن است که «حزب‌الله تصمیم دارد به ترور فؤاد شکر پاسخ دهد و هرگز برنامه‌اش را تغییر نخواهد داد.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر