فرار کراپ از شکست با سیستم پاورپلی

تیم فوتسال کراپ الوند در لحظات پایانی مقابل فرش آرا مشهد از شکست فرار کرد.

فرار کراپ از شکست با سیستم پاورپلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در چهارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دو تیم فرش آرا مشهد و کراپ الوند در مشهد به مصاف هم رفتند و این بازی در لحظات پایانی یک بر یک شد تا نماینده قزوین از شکست فرار کند.

در این بازی که ساعت 16 روز پنجشنبه 25مرداد در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شدبرخلاف انتظارها که به نظر می‌رسید جدال آسانی برای شاگردان سعید کشاورزی در کراپ باشد فرش آرا توسط سجاد عادلی پور به گل رسید تا مشهدی ها نشان دهند برای خروج از بحران خیز بلندی برداشته اند.

اما درحالی که بازی با حملات گسترده و دامنه دار کراپی ها برای به ثمر رساندن گل تساوی و زدن گل برتری دنبال میشد این سیستم پاورپلی بود که به داد قزوینی ها رسید تا سجاد یوسف خواه در یک دقیقه و 17 ثانیه مانده به پایان بازی ارمغان آور شادی برای تیمش باشد تا حداقل آنها دست خالی مشهد را ترک نکنند.

کراپی ها که با پنج نفر حمله می کردند و در این میان سعید مومنی برای نخوردن گل های بعدی به دروازه برمی‌گشت به آب و آتش زدند تا در دقایق باقی مانده گل برتری را هم زده و سه امتیاز را با خود سوغات به قزوین بیاورند ولی در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

کراپ با تک امتیاز این بازی 13 امتیازی شد تا کماکان در مکان چهارم باشد و چشم به نتایج دیگر تیم ها بدوزد.

فرش آرا بحران زده هم با این یک امتیاز دو امتیازی شد تا همچنان در قعر جدول جا خوش کند.

این هفته از رقابت‌ها فردا با بازی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان که به آل کلاسیکوی فوتسال ایران مشهور است پایان می یابد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر