رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند /علت آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس

فضائلی در پاسخ به سؤالی در باره دلیل آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس، گفت: دلایل مختلفی وجود دارد که به نظر من اتصال معنوی بسیار جدی با خدای متعال و مصداق الا بذکرالله تطمئن القلوب بودن، باور عمیق به وعده‌های الهی و اشراف به توانمندی‌های داخلی و شناخت ضعف و قوت دشمن از اهم این دلایل است.

رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند /علت آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی فضائلی با حضور در جمع دانشجویان پنجمین دوره طرح حم در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد، گفت: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.

بنابر گزارش فارس، فضائلی در عین حال در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان تصریح کرد: توئیت‌های خاص و قاعده‌مندی که گاهی بنده منتشر می‌کنم و در ایتا هم بازنشر می‌شود، کاملا موثق و قابل استناد است. محتوای این توئیت‌ها و استمرار چند ساله این اقدام بهترین دلیل برای این است که این اقدام سرخود و بدون پشتوانه انجام نمی‌شود.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین بخشی از ویژگی‌های شخصیتی رهبر انقلاب، گفت: اگر ایشان در جایگاه زعامت و رهبری امت اسلامی هم نبودند، ضرورت داشت تمام بیانات ایشان با دقت مطالعه شود، کمااینکه مراکز تحلیلی و اندیشکده‌های مهم جهان این کار را انجام می‌دهند و نه تنها بیانات و پیام‌های ایشان بلکه زبان بدن، سکوت و کلیه رفتار ایشان را رصد و تحلیل می‌کنند.

فضائلی افزود: بسیاری از ما دچار سوءتغذیه فکری هستیم و در عین نیاز به خوراک سالم، مقوی و غنی، به دلیل مصرف هله هوله‌های فرهنگی، احساس سیری و غنای کاذب داریم.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به سؤالی در باره دلیل آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس، گفت: دلایل مختلفی وجود دارد که به نظر من اتصال معنوی بسیار جدی با خدای متعال و مصداق الا بذکرالله تطمئن القلوب بودن، باور عمیق به وعده‌های الهی و اشراف به توانمندی‌های داخلی و شناخت ضعف و قوت دشمن از اهم این دلایل است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر