اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در راستای مستندسازی اموال سازمانی اخذ سند تک برگ انبار ۲ هزار تنی گور سفید گیلانغرب در کرمانشاه ثبت شد.

اخذ سند تک برگ انبار 2000 تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در اجرای تکلیف دستگاه‌های اجرایی مبنی بر مستندسازی اموال غیرمنقول و تثبیت مالکیت سازمان بر اموال خود نسبت به اخذ سند 6 دانگ عرصه و اعیان انبار 2 هزار تنی گورسفید در شهرستان گیلانغرب اقدام و سند آن به نام سازمان مرکزی تعاون روستایی ثبت شد.

وی ضمن تأکید بر پیگیری‌های واحد حقوقی و کمیته مستندسازی اموال غیرمنقول تعاون روستایی استان و همچنین تعامل با ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن در اخذ این سند، افزود: تشکیل پرونده مستندسازی برای اموال غیرمنقول و پیگیری حقوقی آن، در اولویت فعالیت‌های این مدیریت قرار دارد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه تصربح کرد: کمیته مستندسازی باید فعالانه و به صورت مستمر پیگیری کند تا کلیه اموال سازمان دارای سند مالکیت شوند.

وی همچنین مستندسازی اموال و اخذ اسناد مالکیت را در راستای حفاظت و صیانت از اموال و دارایی های دولت مهم دانست و ادامه داد: مستندسازی و اخذ اسناد مالکیت اموال غیرمنقول سبب رشد تولید و درآمدهای سازمان و شبکه تعاون روستایی استان خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان