آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

سردار شاهوارپور، از آمادگی سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: هیچگونه مشکل امنیتی زائران را در کشور ایران و عراق به خطر نمی‌اندازد.

آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مرز شلمچه، «سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور» شامگاه (دوشنبه 29 مردادماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرکت مردمی پیاده روی اربعین حسینی در سطح جهان بی‌نظیر بوده و حضور مردم در این همایش عظیم، با شکوه و عظمت جهان اسلام را به نمایش می گذارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، افزود: حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت کشور عراق روان است که نسبت به سال‌های گذشته شاهد رضایت بیشتر زائران در این 2 مرز هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی مجموعه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

سردار شاهوارپور، از آمادگی سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و تاکید کرد: هیچگونه مشکل امنیتی زائران را در کشور ایران و عراق به خطر نمی‌اندازد.

وی گفت: تلاش های بی وقفه نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان خوزستان برای تامین و حفظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه شبانه روز در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: اربعین وحدت، یکدلی، محبت و ادامه راه امام حسین (ع) است که باید این راه را زنده نگه داریم، این راه را مسلمانان با برادری و کنار هم بودن ادامه خواهند داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان