اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای ۸ سال

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مشمولان بالای ۸ سال غیبت میتوانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.

اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای 8 سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ حسین پیوندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت مشمولان بالای 8 سال غیبت میتوانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند و با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره مند می شوند.

وی گفت: در دیگر مزایای این طرح عدم محدویت سقف کسر خدمت انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (14 الی 21 ماه حذف 2 ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج و به کارگیری مشمولان طرح متناسب با تخصص مهارت و توانمندی افراد می باشد.

سرهنگ پیوندی افزود : در این طرح از امتیازات کسر خدمت تاهل 2 ماه ، فرزند اول 3 ماه ، فرزند دوم 4 ماه و فرزند سوم 5 ماه ، کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز می توانند استفاده کنند.

وی بیان کرد این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری میشوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی میتوانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.

این مقام انتظامی افزود: متقاضیان طرح می بایست در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به نزدیکترین رده های سپاه پایگاه های بسیج حوزه های مقاومت سپاه استانی ، شهرستانی و ...) مراجعه نمایند.

معاون وظیفه عمومی استان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسانهای داخلی سروش ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان