اهدا درجه عالی طرح ملی فاخر در ارائه خدمات بشر دوستانه جوانان به جمعیت هلال احمر بام ایران

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، ، درجه عالی طرح ملی فاخر را به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

اهدا درجه عالی طرح ملی فاخر در ارائه خدمات بشر دوستانه جوانان به جمعیت هلال احمر بام ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حجت الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، ، درجه عالی طرح ملی فاخر را به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد. این طرح که شامل برنامه‌های متنوعی همچون فضای دوستدار کودک، ایستگاه ایمنی و سلامت، خدمات امدادی و بشر دوستانه سحاب، و رویدادهای فرهنگی و آموزشی است، به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های جوانان در ارائه خدمات بشر دوستانه، از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر اعضای جمعیت هلال احمر این استان تقدیر کرد.

مسعود مثنوی افزود: "این طرح ملی فاخر، نمونه‌ای از تعهد و مسئولیت‌پذیری جوانان ما در قبال جامعه است و نشان‌دهنده توانمندی‌های آنان در ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مسافرین نوروزی می‌باشد."

وی  با ابراز خرسندی از دریافت این درجه عالی، گفت: "این موفقیت حاصل تلاش جمعی و همدلی تمامی اعضای جمعیت هلال احمر استان است. ما با اجرای برنامه‌های متنوع و هدفمند، توانستیم خدماتی شایسته و درخور به مسافرین نوروزی ارائه دهیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با تداوم این تلاش‌ها، نقش موثری در ارتقای سطح خدمات بشر دوستانه ایفا کنیم."

وی افزود: نقش معاونت امور جوانان در این موفقیت بسیار پررنگ و قابل توجه بوده است. این معاونت با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای طرح‌های متنوع، توانسته است جوانان را به مشارکت فعال در فعالیت‌های بشردوستانه ترغیب کند. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای تیم سحر، تیم سحاب، سازماندهی رویدادهای اجتماعی، ارائه خدمات امدادی در مواقع اضطراری، و اجرای دیگر رویداد های فرهنگی اشاره کرد.

به گفته وی : طرح ملی فاخر با هدف ایجاد فضایی امن و دوستدار کودک، برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه سحاب، و برگزاری رویدادهای فرهنگی و آموزشی، توانست رضایت مسافرین نوروزی را جلب کند و به عنوان الگویی موفق در سطح کشور معرفی شود. این طرح با همکاری و مشارکت فعال جوانان و اعضای جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد و نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات بشر دوستانه و امدادی ایفا کرد.

در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه اعضای این جمعیت تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این تلاش‌ها، شاهد ارتقای سطح خدمات بشر دوستانه و امدادی در سطح کشور باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان