ارتقای ۴۷ پله‌ای دانشگاه شهید چمران اهواز در المپیاد دانشجویان کشور

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز، از ارتقای ۴۷ پله‌ای در بخش پسران و ۷ پله‌ای در بخش دختران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور خبر داد.

ارتقای 47 پله‌ای دانشگاه شهید چمران اهواز در المپیاد دانشجویان کشور

سید حسین مرعشیان مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرآنلاین، اظهار کرد: شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور از 15 تا 25 مردادماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که الحمد الله امسال موفق شدیم در مجموع 15 مدال رنگارنگ کسب کنیم.

وی با اشاره به مدال‌آوران خوزستانی، گفت: در تکواندو پسران یک مدال نقره توسط حمید سلیمانی در بخش کیوروگی و در پومسه دختران یک مدال برنز توسط صفا پیمان‌پور، طارق غبیشاوی در کشتی فرنگی مدال نقره و امیرمحمد کریمی در کشتی آزاد مدال برنز، در ووشو دختران یک مدال طلا و یک نقره توسط آلا عسگری، یک مدال نقره توسط ناهید داوری و یک مدال برنز توسط محدثه نوروزی در بخش پسران فرشاد کرمی و محمد فخری هر دو مدال برنز، در تنیس‌روی‌میز یک برنز توسط یسنا زنگنه و یک برنز توسط زهرا میراب زاده، در جودو توسط علی رکابی بنا یک مدال نقره، محسن قوهستانی مدال برنز و محمدامین رکابی یک مدال برنز کسب کردیم.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز، در ادامه گفت: باتوجه‌به این که المپیاد دانشجویان کشور هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، ما امسال در بخش دختران 7 پله صعود نسبت به دو سال قبل و در بخش پسران 47 پله صعود داشته‌ایم.

سید حسین مرعشیان، اظهار داشت: از سال 1393 که دوازدهمین المپیاد برگزار شد، تا سال 1401 که المپیاد پانزدهمین به میزبانی تبریز بود؛ تعداد کل مدال‌های اخذ شده توسط دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در المپیادها طی حدود 10 سال تنها به سیزده مدال رسیده بود که امسال و در شانزدهمین المپیاد ما به 15 مدال رنگارنگ دست یافتیم، یعنی به عبارتی موفق شدیم در شانزدهیمن المپیاد از مجموع ده سال گذشته بیشتر مدال بدست بیاوریم و رتبه ورزش دانشگاه را ارتقا دهیم.

وی در پایان گفت: من وظیفه خودم می‌دانم از کلیه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز چه ورزشکاران عزیزی که مدال گرفتند و چه آن دسته از عزیزانی که موفق به کسب مدال نشده‌اند، قدردانی نمایم. چون الگویی واقعی در این المپیاد بودند و به‌دور از هر حاشیه‌ای به مسابقه و رقابت خود پرداختند و نهایت تلاش خود را جهت کسب موفقیت و ارتقای جایگاه دانشگاه در کشور را انجام دادند. همچنین از هیات رئیسه دانشگاه شهید چمران اهواز بابت حمایت‌های بسیار خوبی که از ورزش دانشگاه داشتند، همچنین معاونت دانشجویی و همکاران عزیزمان در تربیت‌بدنی دانشگاه، در ایام گرم سال، تیرماه و مردادماه کنار دانشجویان و پابه‌پای آنها برای افتخارآفرینی دانشگاه شهید چمران اهواز، تلاش نمودند قدردانی می‌نمایم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان