اجرای پروژه آسفالت معابر جزیر با هدف ارتقاء ایمنی و تأمین آرامش کیشوندان و گردشگران

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش در گفتگو با اصحاب رسانه جزیره با اشاره به عملیات زیرسازی و آسفالت لوپ دیدار گفت : تاکنون ۱۱۸ هزار مترمربع عملیات آسفالت در جزیره کیش انجام شده است و این رقم تا پایان سال با برنامه ریزیهای انجام شده به ۳۰۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

اجرای پروژه آسفالت معابر جزیر با هدف ارتقاء ایمنی و تأمین آرامش کیشوندان و گردشگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، دراین بازدید رحیم سرهنگی به همراه جمعی از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت عمران، آب وخدمات و شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش و اصحاب رسانه، از عملیات زیرسازی و آسفالت لوپ دیدار و خیابانهای منتهی به لوپ دیدار بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید ضمن لزوم اجرای کار با کیفیت، برتسریع دراجرای پروژه های شهری به ویژه درحوزه معابر تاکید کرد وگفت: با توجه به اهمیت تامین رفاه شهروندان، پروژه های معابر باید با دقت و زمانبندی مناسب انجام شود و از سویی به گونه ای برنامه ریزی شود که پیش از اجرای پروژه آسفالت، حفاری های مربوط به زیرساخت های شهری انجام شود تا شاهد آسیب به معابر تازه آسفالت شده نباشیم.

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات ایمنیت کیش نیز دراین بازدید با بیان اینکه دراین عملیات در مرحله اول 25 هزار مترمربع تراش آسفالت و لکه گیری انجام شد گفت: پس از اجرای عملیات زیرسازی، لوپ دیدار ومسیرهای فرعی منتهی به لوپ دیدار به وسعت 40 هزار مترمربع آسفالت شدند و با تمهیدات و مکاتبات انجام شده با نهادهای فعال در زمینه زیرساخت های شهری، تا سه سال آینده هیچ گونه حفاری بر روی این آسفالت انجام نخواهد شد.

احمدی افزود: تاکنون 118 هزار مترمربع عملیات آسفالت در جزیره کیش انجام شده است واین رقم تا پایان سال با برنامه ریزیهای انجام شده به 300 هزار مترمربع خواهد رسید.

به گفته وی تلاش شده است با بهره گیری از دو مشاور و سیستم کنترل کیفیت واحد آزمایشگاهی واقع درسرزمین اصلی و از طرفی افزایش نظارت ها، عملیات آسفالت با کیفیت بیشتری اجرا شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان