جلالی، موافق وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی: نوری‌قزلجه با سابقه‌ بخش روستایی‌اش می‌تواند موفق باشد

نماینده موافق وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: نوری قزلجه با سابقه‌ای که در بخش روستایی دارد می‌تواند در سکانداری این نهاد بزرگ موفق باشد.

جلالی، موافق وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی: نوری‌قزلجه با سابقه‌ بخش روستایی‌اش می‌تواند موفق باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جلالی، نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سرزمین با برکت و دارای اقلیم‌های مختلف ایران از هزاران سال قبل بستری مناسب برای تولیدات بخش کشاورزی بوده و از همان اول با تناسب امکانات اکولوژیک مناطق و توجه به هر دو قسمت کشاورزی در مقیاس خرد و کلان علاوه بر تولید محصولات مورد نیاز کشور می‌توان بخشی از محصولات را با کسب ارزش افزوده داشته باشد.

وی عنوان کرد: آقای نوری قزلجه با سابقه‌ای که در بخش روستایی دارند می‌توانند با همکاری و مساعدت نماینده محترم ولی فقیه در جهاد کشاورزی در سکانداری این نهاد بزرگ موفق باشند. قطعاً با به کار گیری منابع ارزشمند جهاد کشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی و تولید کنندگان که سرمایه‌های این بخش هستند می‌توانند با تکیه حداکثری به تولید داخل و حفظ پایداری منابع پایه موفقیت حاصل کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: توجه عادلانه به مناطق مختلف از حیث منابع مالی و استفاده مناسب از منابع پایه هر اقلیم مدنظر بوده و همه بخش‌های کشاورزی، آبخیز داری، بیابان زدایی، احیای قنوات، تولیدات دامی، شیلات، مکانیزاسیون، بیمه، صادرات محصولات کشاورزی و دفع آفات و گیاه پزشکی، حل و فصل اختلافات اراضی، صیانت از توسعه سرمایه گذاری زیربنایی در شهرک‌های گلخانه‌ای و اصلاح فرآیندها و دستورالعمل‌ها و روان‌سازی روش‌های اداری و هماهنگی با بخش‌های مختلف ان شاءالله حوزه کشاورزی مسیر رشد و تعالی را ادامه خواهد داد.‌

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان