نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع: امیر نصیرزاده پله به پله مراحل رشد مدیریتی را بالا آمد /توجه به وضعیت معیشت نیروهای مسلح از دلایل موافقتم است

نماینده نی‌ریز در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت دفاع گفت: توجه به وضعیت معیشت نیروهای مسلح از دلایل موافقت من با وزیر پیشنهادی دفاع است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع: امیر نصیرزاده پله به پله مراحل رشد مدیریتی را بالا آمد /توجه به وضعیت معیشت نیروهای مسلح از دلایل موافقتم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرهاد طهماسبی، نماینده نی‌ریز و از موافقان وزیر پیشنهادی وزارت دفاع گفت: به صورت خلاصه از دلایل و ویژگی‌هایی که امیر سرتیپ نصیرزاده، برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی دارد بیان می‌کنم و تقاضای حمایت حداکثری داریم. 

وی با اشاره به سابقه امیر عزیزنصیرزاده گفت:  ایشان حدود 40 سال سابقه میدانی و ستادی در حوزه‌های دفاعی دارد و پله به پله مراحل رشد مدیریتی از خلبان هواپیمای شکاری را بالا آمد. 

اهم اظهارات طهماسبی را در ادامه می خوانید؛

* جامعیت شخصیتی که در ابعاد تخصصی و جهادی ایشان وجود دارد، همچنین ایشان توان تعاملی در نقش آفرینی وزارت دفاع بین دولت و نیروهای مسلح و مجلس را دارد. 

* داشتن برنامه جامع هماهنگ و هدفمند برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی و همچنین معیشت نیروهای مسلح از خصوصیات آقای نصیرزاده است.

* توجه به وضعیت معیشت نیروهای مسلح از دلایل موافقت من با وزیر پیشنهادی دفاع است. 

* هماهنگ سازی در نقش آفرینی وزارت دفاع با نیروهای مسلح و مجلس از ویژگی های ایشان است.

* متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، ایجاد بیمه نوین نیروهای مسلح، توسعه نظام حمایتی جامع از نیروهای مسلح مانند ارائه خدمات بالینی در منزل، هدفمند کردن کمک های حمایتی، معیشتی و درمانی برای رزمندگان و ایثارگران و توانمندسازی ایثارگران و بازنشستگان از دیگر برنامه های ایشان است.

* خواست عموم ملت حمایت و پشتیبانی از نیروی های مسلح و تقویت معیشت آنان است. تا امروز نیروهای مسلح با اقتدار برای مردم نقش آفرینی کردند. با حضور امیر نصیرزاده این اتفاق تثبیت خواهد شد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان