حمایت تشکل‌های ورزشی از دنیا مالی

تشکل‌های ورزشی حمایت خود را از دنیا مالی اعلام کردند.

حمایت تشکل‌های ورزشی از دنیا مالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تشکل‌های ورزشی جامعه کار و تلاش مراتب تشکر خود را از جناب آقای دکتر پزشکیان، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، به خاطر معرفی مدیران شایسته، توانمند و کارآمد که دارای سوابق مثبت و اثربخش در حوزه‌های مربوطه هستند، برادران دکتر احمد دنیا مالی و دکتر احمد میدری به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می دارند.

ما از جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم و نمایندگان ارجمند مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که با حمایت و رأی بالا، به استقرار دولت وفاق ملی  توانمند و قوی کمک کنند.
 این دولت می‌تواند با افزایش سرمایه اجتماعی، تقویت تشکل‌های مدنی، وفاق ملی و همچنین توسعه ورزش، سلامت و رفاه اجتماعی را به ارمغان آورد.  

بدون تردید با همت جمعی، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای ورزش و رفاه اجتماعی کشور رقم بزنیم و بر اهمیت تقویت تشکل‌های مدنی، سرمایه اجتماعی و عدالت در رشد متوازن منطقه‌ای تأکید می‌کنیم.
فدراسیون ورزش کارگری، انجمن ورزش شرکت‌های ایران، هیأت‌های ورزشی کارگران سراسر کشور و انجمن‌های ورزشی کارگران ایران نیز با پیوستن به این حمایت ، تمام توان بخش خصوصی جامعه کار و تلاش و ورزش و جوانان را بر همراهی  و همدلی با وزرای پیشنهادی به کار خواهند بست.
به امید سربلندی و عزت همه جانبه ایران عزیز.

251 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان