مخالفت عجیب نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: رای ما با قاطعیت امیر نصیرزاده است/ چرا باید اسماعیل هنیه در تهران ترور شود؟

اولین نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع، بدون بیان سخنانی در جهت مخالفت خود، گفت: چرا باید اسماعیل هنیه در تهران ترور شود؟

مخالفت عجیب نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: رای ما با قاطعیت امیر نصیرزاده است/ چرا باید اسماعیل هنیه در تهران ترور شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع در دستور کار قرار گرفت. در این میان، یاسر سلیمانی، نماینده بافت، رابر و ارزوییه به عنوان مخالف برنامه‌های این وزیر پیشنهادی پشت تریبون رفت. 

این نماینده مجلس بدون بیان نکاتی در جهت مخالفت با امیرعزیز نصیرزاده گفت: من مخالف آقای نصیرزاده نیستم و افتخار می‌کنم که در کنار شما هم هستم اما لازم است که چند نکته را بیان کنم.

وی با اشاره به وظایف وزیر دفاع پیشنهادی در طراحی، ساخت و خرید نیازهای نیروهای مسلح گفت: سوال این است که چرا اسماعیل هنیه در تهران ترور شد و قطعا باید نقش پیگیرانه و پیش‌دستانه به خصوص در حوزه فناوری‌های نوین را مورد نظر قرار دهیم و فراموش نکنیم که ذات صهیونیست‌ها براساس ترس و وحشت است. آنان هر زمان که با جواب مواجه شدند جرات انجام هیچ اقدامی را نداشتند.

اهم اظهارات یاسر سلیمانی را در ادامه بخوانید؛

* خواهان پاسخ محکم به ترور شهید اسماعیل هنیه هستیم چون خداوند ذات صهیونیست‌ها بر حماقت قرار داده و آنها همچون موش هستند در مقابل، فرماندهان جبهه مقاومت استوارتر می‌شوند.

* ما افتخار می‌کنیم که در راه شهید سلیمانی باشیم چون همه دیدند که شهادت ایشان و ابومهدی المهندس هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرد و همین اتفاق بعد از شهادت شهید هنیه رخ داد.

* باید به معیشت نیروهای مسلح توجه شود، باید تمامی توان به کار گرفته شود که نیروهای کارآمد و زبده در وزارت دفاع حفظ شوند نه این‌که آنهاب به خاطر مسائل معیشتی به جاهای دیگر بروند این خیلی بد است که کسی که لب مرز ماموریت دارد حقوقی مساوی با فردی بگیرد که ماموریتی در تهران داشته و در هتل اسکان دارد.

* ما باید همه از نیروهای وزارت دفاع پشتیبانی کنیم و رای ما نیز با قاطعیت امیر نصیرزاده است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان