بهره‌برداری از جاده ترانزیتی برکت در مرز خسروی/ خدمت ویژه در حوزه تجاری و مسافری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: جاده ترانزیتی برکت به طول سه کیلومتر در مرز خسروی به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از جاده ترانزیتی برکت در مرز خسروی/ خدمت ویژه در حوزه تجاری و مسافری است

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: جاده ترانزیتی برکت با هدف تفکیک مسیر تردد زوار اربعین حسینی(ع) و خودروهای ترانزیتی و باری در محور پایانه مرزی خسروی احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: عملیات ساخت جاده ترانزیتی برکت در مرز خسروی با اعتباری بالغ بر هزار و 200 میلیارد ریال از زیرساخت‌های خوب پایانه مرزی خسروی است که با اجرای این پروژه حتی در ایام اربعین هم روند صادرات و واردات استان از مرز خسروی متوقف نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه در خصوص مشخصات فنی جاده ترانزیتی برکت تصریح کرد: این بزرگراه به طول سه کیلومتر و با عرض 25 متر ساخته شده است که از کیفیت مناسبی برای تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین برخوردار است و در حال حاضر تردد در آن صورت می‌گیرد و هیچ مشکلی ندارد.

وی عنوان کرد: عملیات ایمن سازی این محور با نصب سه کیلومتر حفاظ بتنی در رفیوژ میانی انجام شده و دیگر اقدامات ایمنی شامل خط کشی پس از تردد زوار اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: جاده ترانزیتی برکت در اربعین گذشته به صورت خاکی زیر بار رفته اما پس از اربعین، عملیات زیرسازی، بتن ریزی و آسفالت آن با پیگیری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته که یک خدمت ویژه در حوزه تجاری و تسهیل تردد مسافری از مرز خسروی محسوب می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان