موافقت کمیسیون عمران با وزیر پیشنهادی کشور

سخنگوی عمران مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشور خبر داد.

موافقت کمیسیون عمران با وزیر پیشنهادی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در  هفتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، بررسی صلاحیت «اسکندر مومنی»، وزیر پیشنهادی کشور در دستور کار قرار گرفت و « عبدالجلال ایری» سخنگوی کمیسیون عمران، گزارش این کمیسیون را در صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشور خبر داد.

وی در تشریح گزارش کمیسیون عمران گفت: وزارت کشور با در اختیار قرار داشتن بزارهای مهمی چون مدیریت امور شهرداری ها و دهیاری ها و هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و استانداری ها و مسئول شوراهای تصمیم گیری کشور نقش اساسی در عمران و توسعه کشور دارد. 

وی گفت: از نگاه تخصصی کمیسیون عمران ایشان اشراف کامل بر حوزه حمل و نقل دارد و در این بخش نظارت و اداره امور نوسازی اداره حمل و نقل و هماهنگ سازی دستگاه ها در استان ها دارای برنامه عملکردی است. 

وی  توافق این کمیسیون را وزیر پیشنهادی کشور را به این شرح گفت: تعمین نیاز اتوبوس شهری، نظارت عالیه بر حمل و نقل شهری، تخصیص عادلانه و کمک دولت به شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه و کارآمدسازی مدیریت پسماندهای شهری و روستایی، به کار گیری ابزارهای قانونی برای تعیین و تکلیف ساختمان های ناایمن شهری، توسعه بیمه شهرها و روستاها، کاهش خطرپذیری سیل. 

این خبر در حال تکمیل است، 

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان