یک دایره بکشید و آهنگ موردعلاقه‌تان را پیدا کنید! /عکس

سامسونگ قابلیت جست‌وجوی موسیقی با Circle to Search را برای تعدادی از گوشی‌هایش منتشر کرده است.

یک دایره بکشید و آهنگ موردعلاقه‌تان را پیدا کنید! /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت، Circle to Search یکی از اولین ویژگی‌های Galaxy AI بود که روی مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ در دسترس قرار گرفت. گوگل اخیراً شروع به آزمایش ویژگی جدیدی مرتبط‌ با Circle to Search کرده که به کاربران امکان می‌دهد موسیقی در حال پخش روی دستگاه یا محیط اطراف را شناسایی کنند؛ قابلیتی که اکنون برای تعدادی از گوشی‌های گلکسی در دسترس قرار گرفته است.

یک کاربر گلکسی S23 در ردیت می‌گوید که قابلیت جست‌وجوی موسیقی با Circle to Search را روی گوشی خود دریافت کرده است. گفته می‌شود قابلیت مذکور روی نسخه‌ی 15٫32٫37٫28 اپلیکیشن گوگل وجود دارد؛ با این حال، همه‌ی کاربران فعلاً نمی‌توانند به قابلیت جست‌وجوی موسیقی دسترسی داشته باشند.

جست‌وجوی موسیقی با Circle To Search در گوشی سامسونگ

جست‌وجوی موسیقی با Circle To Search در گوشی سامسونگ

زمانی که Circle to Search را روی گوشی خود فعال کنید، دکمه‌ی جدیدی با آیکون نت موسیقی خواهید دید. کلیک روی آن، فرایند شناسایی موسیقی را آغاز می‌کند. جست‌وجوی موسیقی با Circle to Search حتی می‌تواند با زمزمه‌کردن نیز موسیقی را شناسایی کند.

به‌لطف قابلیت جدید Circle to Search، کاربران نیازی به نصب اپلیکیشن‌های متفرقه‌ای مانند Shazam یا Soundhound ندارند؛ البته اولین بار نیست که گوگل چنین قابلیتی را منتشر می‌کند. جست‌وجوی موسیقی قبلاً بخشی از دستیار گوگل بود. با ظهور جمنای، غول جست‌وجو به فکر بهبود قابلیت شناسایی موسیقی به‌عنوان بخشی از Circle to Search افتاده است.

پیش‌تر سامسونگ اعلام کرده بود که قابلیت Circle to Search را به تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌های میان‌رده‌ی خود اضافه خواهد کرد.

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان