ما تمام نمی‌شویم!

هفته اول لیگ بیست و چهارم در حالی به پایان رسید که ستاره‌های تازه وارد تیم ها عملکرد قابل قبولی داشتند.

ما تمام نمی‌شویم!

ایمان گودرزی؛ موتور لیگ بیست و چهارم روشن شد و در هفته اول تیم ها از چهره جدیدشان رونمایی کردند. در بازی های هفته اول 14 گل بین تیم ها رد و بدل شد که در مقایسه با لیگ گذشته افت 4 گله داشت. در این بین اما بازیکنانی در شروع لیگ برای تیم‌هایشان درخشیدند که فصل گذشته با افت شدیدی روبرو شدند و کم کم در راه ورود به لیست بازیکنان تمام شده‌ی فوتبال ایران بودند.

سعید صادقی

ما تمام نمی‌شویم!

بمب پر سر و صدای پرسپولیس در لیگ بیست و سوم اگر اورونوف شرایط بازی از ابتدا را داشت، احتمالا باید روی نیمکت می‌نشست و در نیمه دوم به زمین می‌آمد، اما شانس به سعید صادقی رو کرده بود و این وینگر 30 ساله فصل جدید را باشکوه استارت زد. صادقی در مصاف با ذوب‌آهن تک گل تیمش را به بهترین شکل به‌ثمر رساند. او با تکنیک و اعتمادبه‌نفس بالا و البته به کمک محمد قریشی، دروازه پارسا جعفری را گشود و اجازه نداد خوان کارلوس گاریدو کارش را با باخت آغاز کند. صادقی دقیقا پس از 365 روز در لیگ برتر موفق به گلزنی شد. باید دید همانند لیگ بیست‌وسوم، این گل اولین و آخرین گلش خواهد بود یا باید به تعداد گل‌های زده‌ این بازیکن اضافه کرد.

امید نورافکن

ما تمام نمی‌شویم!

 امید نورافکن در اولین بازی رسمی با پیراهن ملوان، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود و موفق شد از روی نقطه پنالتی گلی سه‌امتیازی وارد دروازه گل‌گهر کند و انزلی‌چی‌ها را خوشحال به خانه بفرستد و خیلی زود جایی ویژه در قلب آن‌ها برای خود باز کند. معمولا بازیکنان سرباز کار دشواری برای اثبات توانایی‌شان به هواداران دارند اما نورافکن خیلی زود با گلی که به‌ثمر رساند، فشار را از روی خودش برداشت و حالا می‌تواند با آرامش بیش‌تری به بازی برای قوی سپید ادامه دهد.

کاوه رضایی

ما تمام نمی‌شویم!

پس از عملکرد ضعیف برابر شباب‌الاهلی، کاوه رضایی مقابل چادرملو کیفیت بالای پیش‌فصلش را به رخ کشید و نشان داد در نبود شهریار مغانلو می‌تواند مهره کارساز و گره‌گشایی برای ژوزه مورایس باشد. کاوه یک‌بار از روی نقطه پنالتی دروازه حجت صدقی را گشود و در ادامه یک پاس گل برای محمد کریمی ارسال کرد تا تنها بازیکن هفته اول نام بگیرد که روی 2 گل تاثیر مستقیم داشته است. رضایی اگر کمی خوش‌شانس می‌بود می‌توانست تعداد گل‌هایش را به عدد 2 برساند اما این اتفاق رخ نداد.

امیرحسین حسین‌زاده

ما تمام نمی‌شویم!

جلوتر از دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و تومیسلاو اشترکالی، باید از امیرحسین حسین‌زاده به عنوان چهره شاخص دیدار مس و تراکتور یاد کنیم. بازیکنی که فصل قبل نتوانست انتظارات را در تبریز برآورده کند اما این فصل را با اهداف بزرگ استارت زد. بازیکن سابق شارلروا بلژیک در مسابقات پیش فصل روی 12 گل اثر مستقیم داشت و لیگ بیست‌وچهارم را هم با یک گل شروع کرد تا مشخص شود عزمش را برای درخشش و بازگشت به روزهای خوب لیگ 21 جزم کرده است. نکته نگران‌کننده اما این است که ستاره اسبق استقلال در نیمه دوم و دقایقی پس از برخورد با حامد لک، مصدوم شد و زمین را ترک کرد. مشخص نیست که او در جدال حساس با پرسپولیس امکان کمک به دراگان اسکوچیچ را دارد یا خیر.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان