دستگیری کلاهبردار ۴۸ میلیاردی ریالی با فروش آپارتمان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای تحت عنوان واگذاری واحدهای آپارتمان با ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 48 میلیاردی ریالی با فروش آپارتمان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار  یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید واحد آپارتمان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد، شخصی با اقدامات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به پیش فروش  یک واحد آپارتمانی به 9 نفر نموده و از آنان  جمعا 48 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

 سردار الهی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همه جانبه  کارآگاهان پلیس آگاهی  و بهره گیری از شیوه های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت گرفته متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 فرمانده  انتظامی استان لرستان بیان داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 سردار الهی در خاتمه از شهروندان خواست: در انجام معاملات ملکی(زمین، منزل وآپارتمان، ویلا) به مشاوران املاک مورد اعتماد مراجعه و قبل از تنظیم قرارداد، با اخذ مشخصات ملک مورد معامله به مراجع مختلف از قبیل (شهرداری منطقه، ادارات ثبت اسناد، امورمالیاتی، دفترخانه اسناد رسمی، بنیاد مسکن، امور اراضی و منابع طبیعی) مراجعه و از صحت ادعای فروشنده و مشاوران املاک نسبت به خصوصیات ملک مورد معامله اطمینان حاصل نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان