استقرار تیم‌های سیار مکانیک و برق خودرو در مسیر تردد زوار اربعین حسینی

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه از استقرار تیم‌های سیار مکانیک و برق خودرو، اسکان و پارکینگ خودرو در مسیر تردد زوار در مراکز شماره یک کرمانشاه و قصرشیرین خبر داد.

استقرار تیم‌های سیار مکانیک و برق خودرو در مسیر تردد زوار اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، عزیز نوری در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه که با حضور معاونین و مدیر حراست اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر تردد زائرین قرار دارد، ظرفیت مناسبی جهت استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد و مقرر شده است برنامه ریزی لازم در خصوص ارائه خدمات به زوار  به خصوص در مراکزی که در مسیر تردد زائران قرار دارند صورت پذیرد تا ارائه خدمات به نحو مطلوبی انجام گیرد.
 
وی افزود: کار برای اربعین و امام حسین (ع) دلی است و همکاران این اداره کل در تمامی مراکز بدون هیچ چشم‌داشتی آمادگی دارند به هر نحوی به زائرین اربعین خدمت رسانی کنند و در همین راستا همگی پای کار هستند. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز این اداره کل اقدام به برپایی موکب جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی کرده بود، تصریح کرد: با همکاری سپاه ناحیه شهرستان قصرشیرین، موکب خدمات رسانی به زوار برپا شده است.
 
وی افزود : مراکزی که در مسیر تردد زائرین قراردارند آمادگی کامل دارند تا از این عزیزان به صورت شایسته پذیرایی کنند.
 
 نوری ادامه داد: در این ایام تیم های سیار مکانیک و برق خودرو مستقر در مسیر تردد زوار حضور دارند و در مراکز شماره یک کرمانشاه و قصرشیرین نیز شرایط اسکان و پارکینگ خودرویی مهیا است.                                         46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان