هدیه نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشور: برخی افراد چون در فلان ستاد انتخاباتی شربت پخش کردند، استاندار شدند/نیروهای کارآمد در وزارت کشور ذبح سیاسی شدند

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشور، گفت: بعضی از استاندارانی که در بعضی از استان ها منصوب شدند یا طی سالیان گذشته در این سمت ها بودند، افرادی بودند که با نردبان های سیاسی بالا آمدند و چون در فلان ستاد شربت دادند یا پوستر چسباندند برای فلان فرد، استاندار شدند.

هدیه نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشور: برخی افراد چون در فلان ستاد انتخاباتی شربت پخش کردند، استاندار شدند/نیروهای کارآمد در وزارت کشور ذبح سیاسی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چهارمین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری، صلاحیت اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کار در دستور نمایندگان قرار گرفت.

بعد از گزارش کمیسیون های شوراها و امور داخلی مجلس،  امنیت ملی و سیاست خارجی و عمران، اولین مخالف پشت تریبون رفت و البته نطق مخالفت خود را هدیه ای به اسکندر مومنی دانست.

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور، گفت:  دولت وفاق ملی در حرف و عمل تشکیل شد. برای دکتر پزشکیان بخاطر ایده هایش، بخاطر تفکراتش و بخاطر پاکدستی و صداقتش در شهرها و روستاها برایشان تبلیغ کردیم و گفتیم این عزیز دل را تایید می کنیم تا نفر دوم کشور و نفر اول ساختار اجرایی کشور قرار گیرد.

وی گفت: امروز دولتش تشکیل شده و کابینه را معرفی کردند، نقدهایی مطرح کردیم و به دکتر پزشکیان منتقل کردیم.

اهم اظهارات پوردهقان را بخوانید؛

*جناب آقای سردار عزیزمان، اسکندر مومنی که مردم بزرگوار ایشان را به عنوان فرد منظم، مومن، متعهد و پاکدست در حوزه انتظامی می شناسند برای این وزارتخانه مطرح شدند.

*من وظیفه خودم دانستم که به عنوان کسی که در 18 سال در حوزه وزارت کشور به مردم در سمت های بخشدار، فرماندار، معاون فرماندار و رئیس حوزه اقتصادی استانداری خدمت کرده ام و به عنوان عضوی از خانواده بزرگ وزارت کشور مواردی را در قالب بیان شرایط موجود و فعلی وزارت کشور به عنوان هدیه به برادر مومنی هدیه بدهم که وقتی با رای بالای نماینده ها به وزارت رسیدند این موارد مدنظرشان باشد.

*اولین خواسته ای که بنده و همه همکارانمان در مجلس از شما داریم و دغدغه مشترک ماست، این است که در بدنه وزارت کشور کارکنان متعهد، منظم، متخصص، فعال و باسوادی وجود دارند که به واسطه اینکه دولت های مختلف آمدند و آنها را ذبح سیاسی کردند در گوشه ای از این وزارتخانه خاک می خوردند، در فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری ها افراد متخصص بواسط، نگاه های سیاسی حذف شدند.

*از شما که فرد معتدل و آگاه به مسائل هستید و به ما قول دادید که به اعتدال و میانه روی و با نگاه تخصصی به افراد نگاه کنید، انتظار داریم که این مورد را مدنظرتان باشد. 

*امروز بعضی از استاندارانی که در بعضی از استان ها منصوب شدند یا طی سالیان گذشته در این سمت ها بودند، افرادی بودند که با نردبان های سیاسی بالا آمدند و چون در فلان ستاد شربت دادند یا پوستر چسباندند برای فلان فرد، استاندار شدند.

*چنان سرمایه های اجتماعی را این افراد غیرمتخصص از بین بردند که مردم از این ها گلایه مند هستند. مردم از دکتر پزشکیان و شما انتظار دارند کسی در راس کارهای اجرایی استان باشد که سواد داشته باشد عینکش سیاسی نباشد و فردی نباشد که به دنبال تسویه حساب های سیاسی نباشد.

این خبر درحال تکمیل است....

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان