پرافتخارترین زن پارالمپیکی ایران چرا به پاریس می رود؟

پرافتخارترین زن پارالمپیکی ایران از دلایل حضور خود در پارالمپیک پاریس پرده برداشت.

پرافتخارترین زن پارالمپیکی ایران چرا به پاریس می رود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زهرا نعمتی بانوی تاریخ‌ساز حقیقی ورزش ایران، با کسب 3 نشان خوش‌رنگ طلای پیاپی در رشته تیراندازی‌باکمان در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن، 2016 ریو و 2018 جاکارتا، به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران شناخته می‌شود.

زهرا نعمتی پرافتخارترین زن پارالمپیکی ایران درخصوص علت همراهی با کاروان "فرزندان ایران" در رویداد پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: بنا به قوانین و مقررات حاکم بر کمیته بین‌المللی پارالمپیک، مقرر است که هر 4 سال یک‌بار و در حاشیه برگزاری رویداد بزرگ پارالمپیک، انتخابات کمیسیون ورزشکاران IPC برگزار شود. به‌همین دلیل با توجه به عضویت قبلی من در کمیسیون یاد شده، بنا به دعوت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک و با حمایت کمیته ملی پارالمپیک کشورمان، همچنین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، توفیق دارم تا در رویداد بزرگ بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024، کاروان "فرزندان ایران" را همراهی کنم.

تاریخ‌ساز پارالمپیک در پاسخ به سوالی، درخصوص علت عدم حضورش در مسابقات پارالمپیک به عنوان ورزشکار گفت: با توجه به وجود برخی مسایل که در حال حاضر شرایط گفتن آنها مهیا نیست صلاح ندیدم در هیچ مسابقه انتخابی کسب سهمیه برای المپیک یا پارالمپیک شرکت داشته باشم و همچنین در هیچ یک از رقابت‌های رکوردگیری داخلی نیز بنا به همان دلایل مدنظر، حاضر نشدم. چون حفظ آرامش روحی و روانی خودم و خانواده‌ام و به‌خصوص جامعه بزرگ رشته تیراندازی‌باکمان در برهه حساس کنونی که منتهی به رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک می‌شود، از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برایم برخوردار است.

نعمتی در پایان با اشاره به انتخاب شعار زیبنده‌ی " ایمان، ایثار و افتخار" اظهارداشت: انشاالله به فضل الهی و لطف آقا امام‌عصر(عج) و با دعای خیر همیشگی مردم عزتمند ایران، کاروان ورزشکاران پارالمپیک کشورمان، با کسب بهترین نتایج برای چندمین بار، سرافرازانه به میهن اسلامی بازخواهند گشت.

253 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان