حیرت یک کره ای از غار علیصدر و عالی قاپو!

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از دیدن جاذبه های گردشگری ایران شگفت زده شده است.

حیرت یک کره ای از غار علیصدر و عالی قاپو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون والیبال خبر داد، با لغو مسابقات والیبال بازی‌های داخل سالن آسیا، لی دو هی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در راستای قرارداد همکاری با فدراسیون والیبال، جهت برنامه‌ریزی و نظارت تیم‌های ملی رده پایه و شناخت بیشتر والیبال زنان ایران با حضور در مسابقات لیگ کانون‌های والیبال زنان کشور از این مسابقات دیدن کرد.

سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال کشورمان در این خصوص اظهار کرد: به استان‌های البرز، همدان و اصفهان رفتیم و در هر استان 4 تیم شرکت کننده در مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ کانون‌ های زیر 18 و 20 سال دختر کشور و در مجموع 12 تیم را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با اشاره به مدت زمان کمی که برای بررسی استعدادها در این سه استان در اختیار داشته، افزود: فکر می‌کنم به اندازه کافی بازی‌ها و بازیکنان را ندیدم و بازیکنان محدودی نظرم را جلب کردند. به همین دلیل تصمیم گرفتم در فینال این رقابت‌ها هم حضور داشته باشم تا شاید فرصت بیشتری برای بررسی بازیکنان خوب داشته باشم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در خصوص دیگر دستاوردهای سفرهای اخیرش گفت: با تماشای مسابقات لیگ کانون‌ های زیر 18 و 20 سال دختر کشور شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان و والیبال زنان ایران پیدا کردم. برنامه ها و تمرینات زیادی در ذهنم طراحی کردم و علاقمند به تماشای مسابقات بزرگسالان شدم.

وی درباره فرهنگ و جاذبه‌ شهرهایی که به آن‌ها سفر کرده هم اظهار کرد: از شکوه کاخ عالی قاپو و غار علیصدر بسیار شگفت‌زده شدم. شهرهای بسیار زیبایی بودند و بسیاری از این مناظر زیبا در کره جنوبی وجود ندارند. اما خیلی فرصت درک فرهنگ های مختلف در این شهرها را نیافتم و تنها می‌توانم بگویم مردم ایران بسیار مهربان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان