بحران وجود سگ‌های بلاصاحب؛معضلی که گریبانگیر شهرها شده است

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ضمن اشاره به بحران وجود سگ‌های بلاصاحب بعنوان یک معضل اجتماعی،بر ضرورت اتخاذ تدابیر جدی برای کنترل جمعیت این حیوانات تأکید کرد.

بحران وجود سگ‌های بلاصاحب؛معضلی که گریبانگیر شهرها شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج که با هدف ارائه راهکارهایی برای مقابله با معضل سگ‌های بلاصاحب و رسیدگی به درخواست اداره بهداشت شهرستان مبنی بر جمع‌آوری زباله،با حضور اعضای کمیسیون،انجمن حمایت از حیوانات،نماینده اداره بهداشت و مدیران مرتبط شهرداری برگزار شد،فرهاد میمنت آبادی ضمن ابراز نگرانی از افزایش بی‌رویه سگ‌های بلاصاحب،خاطرنشان کرد:افزایش بی‌رویه جمعیت سگ‌های بلاصاحب علاوه بر تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی،خطرات جدی مانند تهدید شهروندان،مسائل بهداشتی،آلودگی محیط زیست و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را بهمراه دارد.

وی تصریح کرد:از جمله دلایل‌ افزایش بی رویه جمعیت سگ‌های های بلاصاحب،انتقال سگ ها از روستاها و شهرهای اطراف به این شهر و عدم همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف با شهرداری در راستای کنترل جمعیت این حیوانات است.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اذعان داشت:مبارزه با معضل سگ‌های بلاصاحب علاوه بر هزینه‌های هنگفت برای شهرداری،موجب ایجاد اختلاف نظر در بین شهروندان شده است.برخی از افراد جمع‌آوری این حیوانات را ضروری می‌دانند،در حالی که برخی دیگر با آن مخالف هستند.برای حل این مشکل،عزم راسخ همه ادارات و نهادهای مرتبط ضروری است.

میمنت آبادی با اشاره به درخواست اداره بهداشت مبنی بر جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر،گفت:شهرداری سنندج همواره در تلاش بوده است تا محیط شهری را تمیز و زیبا نگه دارد.با این حال،برای دستیابی به این هدف،مشارکت همه شهروندان و همکاری سایر دستگاه‌ها ضروری است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان