ریزش سنگ این جاده را مسدود کرد

ریزش سنگ در گردنه زنجیرگاه جاده را مسدود کرد.

ریزش سنگ این جاده را مسدود کرد

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری صفهان گفت: حادثۀ ریزش سنگ از کوهی در مجاورت محور جاده‌ای چوپانان به انارک، یعنی در گردنۀ زنجیرگاه، ساعت 10:30 دقیقۀ صبح امروز رخ داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک خط از این محور که در 80 کیلومتری شهر نایین است، مسدود شد. عوامل مدیریت بحران شهرستان، تیم‌های فنی و عملیاتی ادارۀ راهداری و پلیس راه به سرعت در منطقه حاضر شده‌اند.

او با تأکید بر اینکه گروه‌های اعزامی به‌منظور کنترل ترافیک و ایمن‌سازی محور تلاش می‌کنند، یادآور شد:با بخشداری منطقه نیز هماهنگ شده است. همچنین با اعزام ماشین‌آلات، بیل مکانیکی و پیکور به محل حادثه اقدامات لازم برای شکستن سنگ، انتقال آن از محل و بازگشایی محور در حال انجام است.

این مقام استانداری افزود: ریزش سنگ به‌دلیل تغییرات شدید دمایی طی فصول مختلف ازجمله سرما و بارندگی‌های زمستان اتفاق می‌افتد. گرمای شدید نیز که در ماه‌های اخیر پشت‌سر گذاشتیم در سست‌شدن دیوارۀ ارتفاعات نقش دارد. یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان صنعت و معدن و راهداری نیز به‌منظور بررسی و اجرای طرح کاهش خطر، تثبیت دیواره و پیشگیری از وقوع حوادث محتمل به محل ریزش اعزام شده‌اند.

 ریزش سنگ در گردنۀ زنجیرگاه برای خودروهای عبوری حادثه‌آفرین نبوده است و رانندگان این محور در سلامت‌اند.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان