بازداشت این ۴ شرور که نظم تهرانسر را به‌هم زدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث برهم زدن نظم عمومی در این محله شده بودند، خبر داد.

بازداشت این 4 شرور که نظم تهرانسر را به‌هم زدند

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سید محمدرضا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و ایجاد رعب و وحشت در محدوده تهرانسر ماموران کلانتری150 تهرانسر سریعا در آدرس اعلام شده حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

ایسنا در خبری نوشت:وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: با حضور ماموران در محل آنان با چهار مرد جوان که با استفاده از سلاح سرد در حال قدرت نمایی و تخریب وسایل نقلیه پارک شده در حاشیه خیابان بودند، مواجه شدند. در این شرایط متهمان پس از مشاهده ماموران قصد متواری شدن را داشتند که با اقدام به موقع ماموران هر چهار متهم در محل خلع سلاح و دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از متهمان و خودرو آن ها گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده هشت عدد سلاح سرد را کشف و ضبط کردند. در ادامه متهمان که بین 20 تا 25 سال سن داشتند به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود و ایجاد اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو و اموال شهروندان اعتراف کردند.

موسوی با بیان اینکه چهار متهم دستگیر شده دارای سابقه شرارت و سرقت بودند، گفت:‌ تا کنون سه تن از شاکیان این افراد به کلانتری مراجعه و شکایت خود را ثبت کرده‌اند. همچنین برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان