عکس؛ یک ایرانی کاپیتان الوحده شد

احمد نوراللهی به عنوان کاپیتان اول تیم الوحده امارات معرفی شد.

عکس؛ یک ایرانی کاپیتان الوحده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فصل جدید فوتبال امارات امروز با برگزاری هفته نخست لیگ این کشور آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز الوحده امارات در حضور کامل احمد نوراللهی به مصاف عجمان رفت.

در گزارش ورزش سه آمده است:احمد نوراللهی در شرایطی در ترکیب اولیه الوحده قرار گرفت که هافبک ایرانی عنابی‌پوشان در دومین فصل از حضورش، بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و تبدیل به چهره اصلی این تیم شد.

فصل گذشته، آلان هافبک برزیلی الوحده که سابقه بازی در اورتون و ناپولی را داشت، کاپیتان الوحده بود اما حالا با خروج این بازیکن برزیلی، این احمد نوراللهی باشد که کاپیتان اول الوحده در این فصل عنوان می‌گیرد. 

2071896

او با این تیم تنها تا پایان این فصل قرارداد دارد و به نظر می‌رسد کاپیتان ایرانی و 31 ساله تیم الوحده امارات به زودی باید درباره آینده‌اش نیز تصمیم بگیرد.

2071897

نوراللهی چهارمین فصل حضورش در فوتبال امارات را پشت سر می‌گذارد و در همین مدت، با آمار و ارقامی بهتر از هافبک‌های خارجی سرشناس این لیگ از جمله آندرس اینیستا و میرالم پیانیچ یکی از بهترین بازیکنان شاغل در فوتبال امارات محسوب می‌شود. 

کاپیتان اول تیم الوحده، برای تیمش 10 گل و 9 پاس گل در فصل گذشته ثبت کرد و تبدیل به بهترین بازیکن این تیم در فصل قبل شد و همچنین پیشتر در تیم شباب الاهلی امارات با عملکرد درخشان یکی از عوامل مهم قهرمانی این تیم در لیگ این کشور بود.

البته لازم به ذکر است او فصل قبل با الوحده امارات قهرمان لیگ کاپ شد و یک جام مهم دیگر را به کارنامه دوران بازیگری خودش اضافه کرد.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان