حسن روحانی: یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله داشتم/مذاکرات هسته‌ای داخل همین ۱۰۰ اتفاق افتاد

روحانی در بخشی از گفتگوی خود در سال ۱۳۹۹ گفته بود: من از ابتدای تبلیغات انتخابات ۹۲ چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله دارم.

حسن روحانی: یک برنامه 100 روزه و یک برنامه 4 ساله داشتم/مذاکرات هسته‌ای داخل همین 100 اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در دیدار مدیران ارشد رسانه‌های کشور، در تاریخ 4 شهریور 1399 گفت: گاهی گفته می‌شود که فلانی گفته من 100 روزه مشکلات را حل می‌کنم.

وی افزود: این یکی از نکاتی بود که نادرست در برخی از رسانه‌ها مطرح شد و همانطور که اخیراً مقام معظم رهبری روز یکشنبه بیان کردند که بسیاری از دولت‌ها رسم این است که برنامه 100 روزه برای خودشان اعلام می‌کنند و در آن 100 روز یک کارهایی می‌کنند و یک برنامه هم برنامه 4 ساله است، من از ابتدای تبلیغات انتخابات 92 چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه 100 روزه و یک برنامه 4 ساله دارم. بعد از پیروزی در انتخابات مصاحبه هم کردم و تأکید کردم که در 100 روز یک کارهایی را انجام می‌دهم و اعلام می‌کنم. معلوم است هر مشکلی در 100 روز حل نمی‌شود ولی می‌شود در داخل 100 برخی از مشکلات را برنامه‌ریزی و حل کرد.

روحانی تصریح کرد: مهم‌ترین مسأله یعنی مذاکرات هسته‌ای، توافق موقت داخل همین 100 اتفاق افتاد. در همین 100، توافق موقت کردیم و برنامه‌های اقتصادی من هم در 100 تدوین شد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان